Роль інтеграції в навчанні англомовного читання студентів технічних спеціальностей

Автор(и)

  • Ірина Литвиненко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2790

Ключові слова:

англомовне читання, студенти технічних спеціальностей, мовленнєва компетенція, лінгводидактичні засоби, інтеграція

Анотація

Литвиненко І. Ю. Роль інтеграції в навчанні англомовного читання студентів технічних спеціальностей.

Статтю присвячено вивченню методики навчання англійської мови студентів технічних спеціальностей, зокрема на рівні читання за допомогою засобів інтеграції. У статті розглянуто особливості мовленнєвої компетенції та міжнародні вимоги до її рівнів, а також деякі лінгводидактичні засоби підвищення рівня англомовного читання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 172 / PDF downloads: 101

Посилання

1. Великий англо-український словник : [у новій редакції. 200000 слів, словосполучень, ідіоматичних виразів, прислів’їв і приказок]. – К. : Арій, 2008. – 784 с.
2. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с. 3. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. вид. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
4. Закон України «Про інноваційну діяльність» // Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 2002. – No 36. – Ст. 266 (зі змінами, внесеними згідно із законами від 2002–2005, 2010–2012). 5. Інтеграція : [словникова стаття] [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/wiki/ Інтеграція.
6. Коменский Я. А. Избранные педагогические сочинения: [в 2-х т.] / Я. А. Коменский. – М., 1982. – 648 с.
7. Латинско-русский словарь: [ок. 50000 слов. – 3-е изд., испр.]. – М. : Рус. яз., 1986. – 840 с.
8. Тенденции в глобальном высшем образовании: мониторинг академической революции [Електронний ресурс] / Доклад, подготовленный для Всемирной конференции ЮНЕСКО по высшему образованию 2009 года; перевод Е. Н. Карачаровой. – Режим доступу : http://unesdoc.unesco.org/images/0018/001831/183168e/pdf
9. Шмир М. Ф. Міжпредметний підхід у формуванні діяльнісної компетенції студентів у вивченні німецької мови / М. Ф. Шмир // Педагогічний альманах ; зб. наук. пр. / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : РІПО, 2011. – Випуск 12. – Частина 2. – 293 с. – С. 221–224.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Литвиненко, І. (2014). Роль інтеграції в навчанні англомовного читання студентів технічних спеціальностей. Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 41–46. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2790

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи