Педагогічна задача як засіб дидактичної підготовки майбутніх учителів початкових класів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2794Ключові слова:
педагогічна задача, дидактичний засіб, процес навчання, професійна підготовка, вчитель початкових класівАнотація
Размолодчикова І. В. Педагогічна задача як засіб дидактичної підготовки майбутніх учителів початкових класів.
У статті подано методичні рекомендації щодо застосування педагогічних задач (ситуацій) як засобу організації навчальної і науково-дослідної роботи майбутніх учителів початкових класів. Розкрито сутність понять «задача», «педагогічна задача», «педагогічна ситуація». Наведено класифікацію навчальних педагогічних завдань, які бажано використовувати на початковому етапі підготовки спеціалістів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 128
/ PDF downloads: 119
Посилання
1. Анісімова Л. С. Проектування педагогічних задач як дидактичного засобу підготовки майбутніх вчителів початкових класів / Л. С. Анісімова // Вісник Черкаського університету : Серія педагогічні науки. – No 165. – С. 144–148.
2. Балл Г. А. Теория учебных задач : Психолого-педагогический аспект / Г. А. Балл. – М. : Педагогика, 1990. – 184 с.
3. Левина М. М. Технология профессионального педагогического образования : [учеб. пособ.] / М. М. Левина. – М. : Академия, 2001. – 270 с.
4. Матюшкин А. М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении : [пособ.] / А. М. Матюшкин. – М. : Педагогика, 1972. – 209 с. 5. Махмутов М. И. Проблемное обучение. Основные вопросы теории : [учеб. пособ.] / М. И. Махмутов. – М. : Педагогика, 1975. – 368 с.
6. Низамов Р. А. Дидактические основы активизации учебной деятельности студентов : [пособ.] / Р. А. Низамов. – Казань : Изд- во КГУ, 1995. – 302 с.
7. Омеляненко В. Л. Педагогіка : завдання і ситуації : Практикум: [навч.-метод. посіб.] / В. Л. Омеляненко, А. І. Кузьмінський, Л. П. Вовк. – К. : Знання- Прес, 2006. – 423 с.
8. Савченко О. Я. Дидактика початкової освіти : [підручн.] / О. Я. Савченко. – К. : Грамота, 2012. – 504 с.
9. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори : в 5 т. – Т. 3. – К. : Рад. шк., 1977. – С. 53–54.
10. Топузов О. М. Проблемне навчання : теорія і практика : [монографія] / О. М. Топузов. – К. : Фенікс, 2007. – 304 с.
2. Балл Г. А. Теория учебных задач : Психолого-педагогический аспект / Г. А. Балл. – М. : Педагогика, 1990. – 184 с.
3. Левина М. М. Технология профессионального педагогического образования : [учеб. пособ.] / М. М. Левина. – М. : Академия, 2001. – 270 с.
4. Матюшкин А. М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении : [пособ.] / А. М. Матюшкин. – М. : Педагогика, 1972. – 209 с. 5. Махмутов М. И. Проблемное обучение. Основные вопросы теории : [учеб. пособ.] / М. И. Махмутов. – М. : Педагогика, 1975. – 368 с.
6. Низамов Р. А. Дидактические основы активизации учебной деятельности студентов : [пособ.] / Р. А. Низамов. – Казань : Изд- во КГУ, 1995. – 302 с.
7. Омеляненко В. Л. Педагогіка : завдання і ситуації : Практикум: [навч.-метод. посіб.] / В. Л. Омеляненко, А. І. Кузьмінський, Л. П. Вовк. – К. : Знання- Прес, 2006. – 423 с.
8. Савченко О. Я. Дидактика початкової освіти : [підручн.] / О. Я. Савченко. – К. : Грамота, 2012. – 504 с.
9. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори : в 5 т. – Т. 3. – К. : Рад. шк., 1977. – С. 53–54.
10. Топузов О. М. Проблемне навчання : теорія і практика : [монографія] / О. М. Топузов. – К. : Фенікс, 2007. – 304 с.
Downloads
Опубліковано
13-11-2014
Як цитувати
Размолодчикова, І. (2014). Педагогічна задача як засіб дидактичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 61–67. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2794
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Іванна Размолодчикова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.