Аналіз результатів перевірки ефективності процесу правової соціалізації дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітній школі-інтернаті
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2809Ключові слова:
модель, правова соціалізація, показники правової соціалізації, діти-сироти, підлітковий вікАнотація
Сизоненко І. Г. Аналіз результатів перевірки ефективності процесу правової соціалізації дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітній школі-інтернаті.
Статтю присвячено аналізу результатів дослідно-експериментальної перевірки ефективності процесу правової соціалізації дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітній школі-інтернаті. Якісний та кількісний аналіз продемонстрував позитивну динаміку правової соціалізації дітей-сиріт підліткового віку.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 110
/ PDF downloads: 96
Посилання
1. Горошнікова І. Г. Модель процесу правової соціалізації дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітній школі-інтернаті / І. Г. Горошнікова // Збірник наукових праць БДПУ (Педагогічні науки). – Бердянськ : БДПУ, 2012. – No 3. – С. 54–60.
2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державної цільової програми реформування системи закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»: станом на 17 жовтня 2007 року [Електроний ресурс] // Офіційний
сайт Верховної Ради України. – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1242-2007-п.
2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державної цільової програми реформування системи закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»: станом на 17 жовтня 2007 року [Електроний ресурс] // Офіційний
сайт Верховної Ради України. – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1242-2007-п.
Downloads
Опубліковано
13-11-2014
Як цитувати
Сизоненко, І. (2014). Аналіз результатів перевірки ефективності процесу правової соціалізації дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітній школі-інтернаті. Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 118–122. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2809
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ірина Сизоненко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.