Від професійного самовизначення до професійного розвитку майбутнього вчителя

Автор(и)

  • Світлана Карсканова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2820

Ключові слова:

професійне самовизначення молоді, професійні мотиви, професійний розвиток, психологічний тренінг

Анотація

Карсканова С. В. Від професійного самовизначення до професійного розвитку майбутнього вчителя.

У статті розглянуто професійне самовизначення молоді та подальший розвиток вчителя. Проаналізовано складники професійного зростання фахівця освіти. Обґрунтовано пріоритет активних методів навчання для розвитку фахівця освіти та психологічний тренінг як засіб забезпечення його професійного розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 77

Посилання

1. Гріньова О. М. Професійне самовизначення майбутніх педагогів як фактор успішності їх професійної діяльності / О. М. Гріньова // Проблеми загальної та вікової психології: збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / за ред. Максименка С. Д. – К. : Логос, 2008. – Т. Х. – Ч. 2. – С. 168–179.
2. Карнизова Л. М. Самоопределение профессионала в проблемной ситуации / Л. М. Карнизова // Вопросы психологии. – 1990. – No 6. – С. 75–82.
3. Поташник М. М. Управление профессиональным ростом учителя в современной школе : [метод. пособие] / М. М. Поташник. – М. : Центр педагогического образования, 2009. – 448 с.
4. Bandura A. Social foundation of thought and action : A social cognitive theory. – N.Y., 1986. – Englewood Cliffs, Prentice-Hall. – ISBN 9780138156145. ISBN 013815614X, OCLC 12080269 – 617 p.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Карсканова, С. (2014). Від професійного самовизначення до професійного розвитку майбутнього вчителя. Educational Dimension, 42, 167–171. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2820

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти