Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками

Автор(и)

  • Зінаїда Бакум
  • Вікторія Лапіна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2856

Ключові слова:

навчальний діалог, мовленнєва компетентність, етапи діалогізації

Анотація

Бакум З. П., Лапіна В. О. Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками.

У статті розглянуто етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов як засобу формування мовленнєвої компетентності студентів технічних спеціальностей (зокрема майбутніх гірників); досліджено особливості чотирьох рівнів діалогізації навчання (базовий, проміжний, високий, професійний); надано практичні рекомендації, урахування яких допоможе уникнути помилок під час організації діалогічного навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 109

Посилання

1. Бакум З. П. Теоретико-методичні засади навчання фонетики української мови в гімназії: [монографія] / Зінаїда Павлівна Бакум. − Кривий Ріг : Видавничий дім, 2008. − 338 с.
2. Песняева Н. А. Учебный диалог как средство развития речевой деятельности младших школьников : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Наталья Александровна Песняева. − Москва, 2004. − 214 с.
3. Сімкова І. О.Комплекс вправ для формування професійно орієнтованої мовленнєвої компетенції в діалогічному мовленні у студентів інженерних спеціальностей / І. О. Сімкова // Іноземні мови. – 2009. – No 3. – С. 23–26.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Бакум, З., & Лапіна, В. (2014). Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 8–14. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2856

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи