Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2856Ключові слова:
навчальний діалог, мовленнєва компетентність, етапи діалогізаціїАнотація
Бакум З. П., Лапіна В. О. Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками.
У статті розглянуто етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов як засобу формування мовленнєвої компетентності студентів технічних спеціальностей (зокрема майбутніх гірників); досліджено особливості чотирьох рівнів діалогізації навчання (базовий, проміжний, високий, професійний); надано практичні рекомендації, урахування яких допоможе уникнути помилок під час організації діалогічного навчання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 95
/ PDF downloads: 109
Посилання
1. Бакум З. П. Теоретико-методичні засади навчання фонетики української мови в гімназії: [монографія] / Зінаїда Павлівна Бакум. − Кривий Ріг : Видавничий дім, 2008. − 338 с.
2. Песняева Н. А. Учебный диалог как средство развития речевой деятельности младших школьников : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Наталья Александровна Песняева. − Москва, 2004. − 214 с.
3. Сімкова І. О.Комплекс вправ для формування професійно орієнтованої мовленнєвої компетенції в діалогічному мовленні у студентів інженерних спеціальностей / І. О. Сімкова // Іноземні мови. – 2009. – No 3. – С. 23–26.
2. Песняева Н. А. Учебный диалог как средство развития речевой деятельности младших школьников : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Наталья Александровна Песняева. − Москва, 2004. − 214 с.
3. Сімкова І. О.Комплекс вправ для формування професійно орієнтованої мовленнєвої компетенції в діалогічному мовленні у студентів інженерних спеціальностей / І. О. Сімкова // Іноземні мови. – 2009. – No 3. – С. 23–26.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Бакум, З., & Лапіна, В. (2014). Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 8–14. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2856
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Зінаїда Бакум, Вікторія Лапіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.