Особливості мотивації до навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації

Автор(и)

  • Тетяна Гребеник

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2861

Ключові слова:

вмотивованість, внутрішня мотивація, джерела мотивації, зовнішня мотивація, мотив, мотивація

Анотація

Гребеник Т. В. Особливості мотивації до навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації.

У статті розглядаються питання мотивації до навчання студентів і визначається стан окресленої проблеми в теорії і практиці вищої школи. Автор наголошує на актуальності, значущості та гостроті окресленого напрямку діяльності педагогічних колективів, аналізує основні поняття, презентує результати дослідження та виокремлює особливості формування вмотивованості навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 109

Посилання

1. Діденко М. О. Формування позитивної мотивації студентів при вивченні іноземних мов [Електронний ресурс] / М. О. Діденко // Водний транспорт. – 2013. – Вип. 1. – С. 121–124. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vodt_2013_1_24.pdf.
2. Дробноход М.Сьогодення і проблеми вищої школи України[Електронний ресурс] / М. Дробноход. – Режим доступу: http://anvsu.org.ua.
3. Кочарян А. С.Эффективность учебной деятельности студентов: проблема выбора факторов успешности и мишеней педагогического воздействия / А. С. Кочарян, Е. В. Фролова, В. Н. Павленко, Н. А. Чичихина // Проблеми емпіричних досліджень у психології. – 2009. – Вип. 2. – С. 379–387.
4. Кочарян О. С. Структура мотивації навчальної діяльності студентів:[навч. посіб.] / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, В. М. Павленко. – Х. : Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «Харк. авіац. ін-т», 2011. – 40 с.
4. Черняк Н. О.Формування мотивації студентів до навчання у ВНЗ[Електронний ресурс] / Н. О. Черняк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2013. – No 38–39. – С. 388–393. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pipo_2013_38-39_63.pdf.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Гребеник, Т. (2014). Особливості мотивації до навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації. Educational Dimension, 41, 36–42. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2861

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи