Особливості мотивації до навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2861Ключові слова:
вмотивованість, внутрішня мотивація, джерела мотивації, зовнішня мотивація, мотив, мотиваціяАнотація
Гребеник Т. В. Особливості мотивації до навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації.
У статті розглядаються питання мотивації до навчання студентів і визначається стан окресленої проблеми в теорії і практиці вищої школи. Автор наголошує на актуальності, значущості та гостроті окресленого напрямку діяльності педагогічних колективів, аналізує основні поняття, презентує результати дослідження та виокремлює особливості формування вмотивованості навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 95
/ PDF downloads: 117
Посилання
1. Діденко М. О. Формування позитивної мотивації студентів при вивченні іноземних мов [Електронний ресурс] / М. О. Діденко // Водний транспорт. – 2013. – Вип. 1. – С. 121–124. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vodt_2013_1_24.pdf.
2. Дробноход М.Сьогодення і проблеми вищої школи України[Електронний ресурс] / М. Дробноход. – Режим доступу: http://anvsu.org.ua.
3. Кочарян А. С.Эффективность учебной деятельности студентов: проблема выбора факторов успешности и мишеней педагогического воздействия / А. С. Кочарян, Е. В. Фролова, В. Н. Павленко, Н. А. Чичихина // Проблеми емпіричних досліджень у психології. – 2009. – Вип. 2. – С. 379–387.
4. Кочарян О. С. Структура мотивації навчальної діяльності студентів:[навч. посіб.] / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, В. М. Павленко. – Х. : Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «Харк. авіац. ін-т», 2011. – 40 с.
4. Черняк Н. О.Формування мотивації студентів до навчання у ВНЗ[Електронний ресурс] / Н. О. Черняк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2013. – No 38–39. – С. 388–393. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pipo_2013_38-39_63.pdf.
2. Дробноход М.Сьогодення і проблеми вищої школи України[Електронний ресурс] / М. Дробноход. – Режим доступу: http://anvsu.org.ua.
3. Кочарян А. С.Эффективность учебной деятельности студентов: проблема выбора факторов успешности и мишеней педагогического воздействия / А. С. Кочарян, Е. В. Фролова, В. Н. Павленко, Н. А. Чичихина // Проблеми емпіричних досліджень у психології. – 2009. – Вип. 2. – С. 379–387.
4. Кочарян О. С. Структура мотивації навчальної діяльності студентів:[навч. посіб.] / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, В. М. Павленко. – Х. : Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «Харк. авіац. ін-т», 2011. – 40 с.
4. Черняк Н. О.Формування мотивації студентів до навчання у ВНЗ[Електронний ресурс] / Н. О. Черняк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2013. – No 38–39. – С. 388–393. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pipo_2013_38-39_63.pdf.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Гребеник, Т. (2014). Особливості мотивації до навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 36–42. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2861
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Гребеник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.