Науково-теоретичне обґрунтування поняття «уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентів»
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2902Ключові слова:
пізнання, діяльність, уміння, самостійно-пізнавальна діяльність, уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентаАнотація
Захарова Г. Б. Науково-теоретичне обґрунтування поняття «уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентів».
У статті здійснено науково-теоретичний аналіз літератури, сучасних дисертаційних працьі з проблеми формування умінь пізнавальної діяльності, пізнавальної самостійності та дотичних проблем; зіставлення й порівняння сучасних теоретико-педагогічних здобутків на ґрунті системно-діяльнісного підходу дозволили надати визначення умінням самостійно-пізнавальної діяльності студента.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 105
/ PDF downloads: 148
Посилання
1. Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания / Борис Герасимович Ананьев. – [3-е изд.]. – СПБ. : Питер, 2001. – 288 с.
2. Буева Л. П. Человек: деятельность и общение / Людмила ПантелеевнаБуева. – М. : Мысль, 1978. – 216 с.
3. Вишневський О. Український виховний ідеал і національний характер (витоки, деформації і сучасні виклики) / Омелян Вишневський. – Дрогобич :Видавець Святослав Сурма, – 2010. – 160 с.
4. Гальперин П. Я. Введение в психологию: [учебн. пособие для вузов] / Петр Яковлевич Гальперин. – М. : Книжный дом «Университет», 1999. – 332 с.
5. Гончаренко С. У.Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 375 с.
6. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / Алексей Николаевич Леонтьев. – М. : Политиздат, 1977. – 303 с.
7. Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект: [монографія] / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.
8. Муковіз О. П. Формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності у студентів
педагогічних ВНЗ засобами інформаційних технологій: [монографія] / Олексій
Павлович Муковіз. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2010. – 180 с. 9. Талызина Н. Ф.
Педагогическая психология: [учебн. пособие для сред.пед.учеб.заведений] / Нина
Федоровна Талызина. – М. : Академия, 1998. – 288 с.
2. Буева Л. П. Человек: деятельность и общение / Людмила ПантелеевнаБуева. – М. : Мысль, 1978. – 216 с.
3. Вишневський О. Український виховний ідеал і національний характер (витоки, деформації і сучасні виклики) / Омелян Вишневський. – Дрогобич :Видавець Святослав Сурма, – 2010. – 160 с.
4. Гальперин П. Я. Введение в психологию: [учебн. пособие для вузов] / Петр Яковлевич Гальперин. – М. : Книжный дом «Университет», 1999. – 332 с.
5. Гончаренко С. У.Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 375 с.
6. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / Алексей Николаевич Леонтьев. – М. : Политиздат, 1977. – 303 с.
7. Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект: [монографія] / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.
8. Муковіз О. П. Формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності у студентів
педагогічних ВНЗ засобами інформаційних технологій: [монографія] / Олексій
Павлович Муковіз. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2010. – 180 с. 9. Талызина Н. Ф.
Педагогическая психология: [учебн. пособие для сред.пед.учеб.заведений] / Нина
Федоровна Талызина. – М. : Академия, 1998. – 288 с.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Захарова, Г. (2014). Науково-теоретичне обґрунтування поняття «уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентів». Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 203–208. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2902
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ганна Захарова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.