Упровадження вербально-графічних методів навчання у педагогічній спадщині С. Шевченка
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2925Ключові слова:
навчальний процес, абстрактно-символічна наочність, вербально-графічний метод, лист опорних сигналів педагог-новатор, лист опорних сигналів, педагог-новаторАнотація
Москальова О. І. Упровадження вербально-графічних методів навчання у педагогічній спадщині С. Шевченка.
У статті досліджено й узагальнено досвід вітчизняного педагога-новатора С. Шевченка щодо розроблення теоретичних засад та впровадження вербально-графічних методів навчання. Проаналізовано позитивні сторони використання структурно-логічних схем на різних етапах навчального процесу, підкреслено доцільність їх подальшого вдосконалення та використання у навчально-виховному процесі сучасної школи.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 98
/ PDF downloads: 107
Посилання
1. Дидактика современной школы: [пособиедля учителей] / [Кобзарь Б. С., Кумарина Г. Ф., Кусый Ю. А. и др.] ; под ред. В. А. Онищука. – К. : Радянська школа, 1987. – 351 с.
2. Левитес Д. Г.Практика обучения : современные образовательные технологии / Д. Г. Левитес. – Воронеж : МОДЭК; М. : Институт практической психологии, 1998. – 288 с.
3. Нечепоренко Л. С. Схематические наглядные пособия и методика их применения / Л. С. Нечепоренко. – Каменец-Подольский, 1967. – 231 с.
4. Педагогика / [Абдуллина О. А., Алемаскин М. А., Бабанский Ю. К. и др.] ; под ред. Г. Нойнера, Ю. К. Бабанского. – М. : Педагогика, 1984. – 368 с.
5. Педагогика школы :[учеб. пособ. для студ. пед. ин-тов] / под ред. Г. И. Щукиной. – М. : Просвещение, 1977. – 384 с.
6. Столяр А. А. Педагогика математики / А. А. Столяр. – Мн. : Выш. шк., 1986. – 414 с.
7. Фридман Л. М. Наглядность и моделирование в обучении / Л. М. Фридман. – М. : Знание, 1984. – 80 с.
8. Фридман Л. М.Педагогический опыт глазами психолога :[книга для учителя] / Л. М. Фридман. – М. : Просвещение, 1987. – 224 с.
9. Шевченко С. Д. Школьный урок : как научить каждого / С. Д. Шевченко. – М. : Просвещение, 1991. – 175 с.
2. Левитес Д. Г.Практика обучения : современные образовательные технологии / Д. Г. Левитес. – Воронеж : МОДЭК; М. : Институт практической психологии, 1998. – 288 с.
3. Нечепоренко Л. С. Схематические наглядные пособия и методика их применения / Л. С. Нечепоренко. – Каменец-Подольский, 1967. – 231 с.
4. Педагогика / [Абдуллина О. А., Алемаскин М. А., Бабанский Ю. К. и др.] ; под ред. Г. Нойнера, Ю. К. Бабанского. – М. : Педагогика, 1984. – 368 с.
5. Педагогика школы :[учеб. пособ. для студ. пед. ин-тов] / под ред. Г. И. Щукиной. – М. : Просвещение, 1977. – 384 с.
6. Столяр А. А. Педагогика математики / А. А. Столяр. – Мн. : Выш. шк., 1986. – 414 с.
7. Фридман Л. М. Наглядность и моделирование в обучении / Л. М. Фридман. – М. : Знание, 1984. – 80 с.
8. Фридман Л. М.Педагогический опыт глазами психолога :[книга для учителя] / Л. М. Фридман. – М. : Просвещение, 1987. – 224 с.
9. Шевченко С. Д. Школьный урок : как научить каждого / С. Д. Шевченко. – М. : Просвещение, 1991. – 175 с.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Москальова, О. (2014). Упровадження вербально-графічних методів навчання у педагогічній спадщині С. Шевченка. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 308–314. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2925
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ольга Москальова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.