Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя початкових класів з фізичної культури
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2944Ключові слова:
професійно-прикладна фізична підготовка, структура, особистість, професійна діяльністьАнотація
Андріанов В. Є., Андріанов Т. В. Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя початкових класів з фізичної культури.
У статті розглянуто питання формування професійно-прикладної фізичної підготовки майбутнього вчителя освітянської галузі, проаналізовано сутність професійно-прикладної фізичної підготовки та розглянуто її структуру в ситуаціях професійної діяльності особистості.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 114
/ PDF downloads: 103
Посилання
1. Волков Н. Формування структури професійних здібностей студентів у процесі фізичної підготовки / Н. Волков // Фізична культура, спорт та здоров’я нації: зб. наук. праць. – Випуск 5. – Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2004. – С. 220–224.
2. Божик М. В. Теоретична підготовленість вчителів-предметників з професійно-прикладної фізичної підготовки як ефективна умова формування готовності до професійної
діяльності / М. В. Божик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія No 15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт». – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – Том. 1 – Вип. 7 (33). –С. 45–51.
3. Бойко О. О. Сучасні вимоги до професійної підготовки учителів фізичної культури / О. О. Бойко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія No 15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт». – К : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – Том.1. – Вип. 7 (33). – С. 52–57.
4. Зеленська Н. Теоретична професійно-педагогічна підготовка вчителя в автономних вищих навчальних закладах України другої половини ХІХ початку ХХ століття: ретроспектива, актуалізація / Н. Зеленська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: зб. наук. праць. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. – С. 35–42.
5. Ломака Ж. М. Професійно-прикладна фізична підготовка в професійному аграрному ліцеї / Ж. М. Ломака, І. Люшненко // Матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. [Проблеми сучасної валеології, фізичної культури та реабілітації] (Херсон, 7 квітня 2011 р.) / М-во освіти і науки України, Херсонський державний університет. – Херсон : ХДУ, 2011. – С. 114–116. 6. Петров А. Формування суб’єктивної професійної позиції майбутнього вчителя фізичної культури в освітньому процесі ВНЗ / Андрій Петров // Фізична культура, спорт та
здоров’я нації: зб. наук. праць Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця: ТОВ «Ландо ЛТД», 2013. – С. 170–175.
7. Фізичне виховання. Навчальна програма для вищих навчальних закладів України І–ІІІ, ІV рівнів акредитації. – Київ, 2003.
2. Божик М. В. Теоретична підготовленість вчителів-предметників з професійно-прикладної фізичної підготовки як ефективна умова формування готовності до професійної
діяльності / М. В. Божик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія No 15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт». – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – Том. 1 – Вип. 7 (33). –С. 45–51.
3. Бойко О. О. Сучасні вимоги до професійної підготовки учителів фізичної культури / О. О. Бойко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія No 15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт». – К : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – Том.1. – Вип. 7 (33). – С. 52–57.
4. Зеленська Н. Теоретична професійно-педагогічна підготовка вчителя в автономних вищих навчальних закладах України другої половини ХІХ початку ХХ століття: ретроспектива, актуалізація / Н. Зеленська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: зб. наук. праць. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. – С. 35–42.
5. Ломака Ж. М. Професійно-прикладна фізична підготовка в професійному аграрному ліцеї / Ж. М. Ломака, І. Люшненко // Матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. [Проблеми сучасної валеології, фізичної культури та реабілітації] (Херсон, 7 квітня 2011 р.) / М-во освіти і науки України, Херсонський державний університет. – Херсон : ХДУ, 2011. – С. 114–116. 6. Петров А. Формування суб’єктивної професійної позиції майбутнього вчителя фізичної культури в освітньому процесі ВНЗ / Андрій Петров // Фізична культура, спорт та
здоров’я нації: зб. наук. праць Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця: ТОВ «Ландо ЛТД», 2013. – С. 170–175.
7. Фізичне виховання. Навчальна програма для вищих навчальних закладів України І–ІІІ, ІV рівнів акредитації. – Київ, 2003.
Downloads
Опубліковано
13-02-2014
Як цитувати
Андріанов, В., & Андріанов, Т. (2014). Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя початкових класів з фізичної культури. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 9–15. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2944
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Вадим Андріанов, Тарас Андріанов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.