Особливості організації фізичної підготовки і позакласної роботи в кадетських корпусах у ХІХ – на початку ХХ століття
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3005Ключові слова:
кадетські корпуси, кадети, військово-навчальні заклади, військово-фізичні вправи, тілесні вправи, фізична підготовка, гімнастика, позакласна роботаАнотація
Кормілець С. В. Особливості організації фізичної підготовки і позакласної роботи в кадетських корпусах у ХІХ – на початку ХХ століття.
Статтю присвячено дослідженню питань, пов’язаних з організацією фізичної підготовки й фізичного розвитку учнів кадетських корпусів Російської імперії на територіях українських губерній у ХІХ – на початку ХХ сторіччя. Показано основні етапи становлення й розвитку системи тілесних вправ, які сприяють удосконаленню фізичного розвитку кадетів, майбутніх офіцерів. Розкрито деякі аспекти проведення позакласної роботи в кадетських корпусах.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 110
/ PDF downloads: 88
Посилання
1. Бутовский А. Д. Собрание сочинений: в 4 т. / А. Д. Бутовский. – К. : Олимп. л-ра, 2009. – Т. 3 – 358 с.
2. Бутовский А. Д. Телесные упражнения и внеклассные занятия в кадетских корпусах / А. Д. Бутовский. – М., 1898.
3. Греков Ф. В. Краткий исторический очерк военно-учебных заведений 1700–1910 / Ф. В. Греков. – М., 1910.
2. Бутовский А. Д. Телесные упражнения и внеклассные занятия в кадетских корпусах / А. Д. Бутовский. – М., 1898.
3. Греков Ф. В. Краткий исторический очерк военно-учебных заведений 1700–1910 / Ф. В. Греков. – М., 1910.
Downloads
Опубліковано
13-02-2014
Як цитувати
Кормілець, С. (2014). Особливості організації фізичної підготовки і позакласної роботи в кадетських корпусах у ХІХ – на початку ХХ століття. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 284–292. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3005
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Сергій Кормілець
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.