Технологічний підхід до навчання у процесі формування дидактичної компетентності майбутнього вчителя філологічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3115Ключові слова:
технологічний підхід, технолого-конструювальна діяльність учителя, дидактична компетентність, майбутні вчителі філологічних спеціальностейАнотація
Мішеніна Т. М. Технологічний підхід до навчання у процесі формування дидактичної компетентності майбутнього вчителя філологічних спеціальностей.
У статті розкрито сутність технологічного підходу до навчання у процесі формування дидактичної компетентності майбутнього вчителя філологічних спеціальностей. Розкрито сутнісні характеристики дидактичних категорій: зміст освіти, рівні засвоєння освіти, навчальні ситуації, навчальні завдання. З урахуванням опису цілей навчання, видів змісту освіти й рівнів засвоєння подано ґрунтовний перелік можливих поєднань цілей і видів змісту освіти.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Дидактика средней школы / под ред. М. Н. Скаткина. – [2-е изд.]. – М. : Просвещение, 1982. – 319 с.
3. Загвязинский В. И. Педагогическое творчество учителя / В. И. Загвязинский. – М. : Педагогика, 1987. – 160 с.
4. Кларин М. В. Педагогическая технология в учебном процессе: Анализ зарубежного опыта / М. В. Кларин. – М. : Знание, 1989. – 80 с.
5. Кузьмина Н. В. Очерки психологии труда учителя / Н. В. Кузьмина. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1967. – 183 с.
6. Львова Ю. Л. Как рождается урок / Ю. Л. Львова. – М. : Знание, 1976. – 62 с.
7. Муравьева Г. Е. Подготовка студентов педвузов к проектированию процесса обучения на уроке: дис. ... канд. пед. наук / Г. Е. Муравьева. – М., 1990. – 175 с.
8. Сластенин В. А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки / В. А. Сластенин. – М. : Просвещение, 1976. – 160 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Тетяна Михайлівна Мішеніна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.