Професійна спрямованість міжпредметних зв’язків у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутнього керівника ДНЗ

Автор(и)

  • Регіна Анатоліївна Савченко Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3123

Ключові слова:

міжпредметні зв’язки, професійна спрямованість, інтеграція, координація

Анотація

Савченко Р. А. Професійна спрямованість міжпредметних зв’язків у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутнього керівника ДНЗ.

У статті аналізується сутність поняття «міжпредметні зв’язки» у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутнього музичного керівника, визначається їх роль у професійній спрямованості навчання та класифікація за можливими видами –  інтеграцією та координацією.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 146

Біографія автора

Регіна Анатоліївна Савченко, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

кандидат педагогінчих наук, докторант

Посилання

1. Батышев С. Я. Научная организация учебно-воспитательного процесса / С. Я. Батышев. – [2-е изд.]. – М. : Высшая школа, 1975. – 448 с.
2. Педагогічний словник / редкол.: М. Д. Ярмаченко, І. А. Зязюн, В. М. Мадзігон, Н. Г. Ничкало, О. Я. Савченко, О. В. Сухомлинська та ін. ; за ред. М. Д. Ярмаченка. – К.: Педагогічна думка, 2000. – 516 с.
3. Тарарак Н. Г. Міжпредметні зв’язки вокально-хорових дисциплін у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Н. Г. Тарарак // Теорія та методика навчання та виховання: [зб. наук. праць] / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. – Харків: «ОВС», 2004. – Вип. 12. – С. 95−100.
4. Щолокова О. П. Основи професійної художньо-естетичної підготовки майбутнього вчителя / О. П. Щолокова. – К.: ІЗМН, 1996. – 170 с.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Савченко, Р. А. (2013). Професійна спрямованість міжпредметних зв’язків у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутнього керівника ДНЗ. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 98–102. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3123

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи