Використання електронних дидактичних ресурсів для закладання основ успішності молодшого школяра в подальшому навчанні
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3190Ключові слова:
молодший школяр, електронні дидактичні ресурси, функціїАнотація
Олефіренко Н. В. Використання електронних дидактичних ресурсів для закладання основ успішності молодшого школяра в подальшому навчанні.
У статті виокремлено низку функцій електронних дидактичних ресурсів, спрямованих на закладання основ успішності подальшого навчання молодшого школяра. Наведено характеристику інструментальної, дослідницької функцій, функції розвитку інтелектуальних умінь молодшого школяра, мобілізаційної функції та функції сприяння формуванню цілісного світогляду.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 131
/ PDF downloads: 116
Посилання
1. Байбара Т. М. Формування у молодших школярів дослідницьких умінь / Т. М. Байбара // Навчання і виховання учнів 2 класу: [метод. посіб. для вчит.] / упор. О. Я. Савченко. – К.: Початкова школа, 2003. – С. 69–86.
2. Белоусова Л. И. Дидактический потенциал цифровых образовательных ресурсов для младших школьников / Л. И. Белоусова, Н. В. Олефиренко // Международный электронный журнал «Образовательные технологии и общество» – 2013. – V. 16. – No1. – C. 586–598. – Режим доступу: http://ifets.ieee.org/russian/ depository/v16_i1/ html/14.htm
3. Білоусова Л. І. Роль електронних дидактичних ресурсів у забезпеченні успішності засвоєння змісту навчання учнями початкової школи / Л. І. Білоусова, Н. В. Олефіренко // Обрії. – 2012. – No 2. – С. 99–103.
4. Подольська Є. А. Філософія: [підручник] / Є. А. Подольська. – К. : Центр навч. літератури, 2006. – 704 с.
5. Толяренко Н. І. Фактори, які зумовлюють доцільність використання комп’ютера для формування інтелектуальних умінь учнів початкової школи / Н. І. Толяренко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Серія: Психологія. – Вип. 33. – 2010. – С. 22–26.
6. Warschauer M. Laptops and Literacy: Learning in the Wireless Classroom / M.Warschauer. – New York: Teachers College Press, 2006. – 192 p.
2. Белоусова Л. И. Дидактический потенциал цифровых образовательных ресурсов для младших школьников / Л. И. Белоусова, Н. В. Олефиренко // Международный электронный журнал «Образовательные технологии и общество» – 2013. – V. 16. – No1. – C. 586–598. – Режим доступу: http://ifets.ieee.org/russian/ depository/v16_i1/ html/14.htm
3. Білоусова Л. І. Роль електронних дидактичних ресурсів у забезпеченні успішності засвоєння змісту навчання учнями початкової школи / Л. І. Білоусова, Н. В. Олефіренко // Обрії. – 2012. – No 2. – С. 99–103.
4. Подольська Є. А. Філософія: [підручник] / Є. А. Подольська. – К. : Центр навч. літератури, 2006. – 704 с.
5. Толяренко Н. І. Фактори, які зумовлюють доцільність використання комп’ютера для формування інтелектуальних умінь учнів початкової школи / Н. І. Толяренко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Серія: Психологія. – Вип. 33. – 2010. – С. 22–26.
6. Warschauer M. Laptops and Literacy: Learning in the Wireless Classroom / M.Warschauer. – New York: Teachers College Press, 2006. – 192 p.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Олефіренко, Н. В. (2013). Використання електронних дидактичних ресурсів для закладання основ успішності молодшого школяра в подальшому навчанні. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 140–144. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3190
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Надія Василівна Олефіренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.