Компетентнісний підхід у навчанні географії учнів основної школи

Автор(и)

  • Світлана Дмитрівна Тросюк Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3193

Ключові слова:

компетентнісний підхід, учні основної школи, навчання географії в основній школі, географічні компетентності

Анотація

Тросюк С. Д. Компетентнісний підхід у навчанні географії учнів основної школи.

У статті розкрито сутнісні характеристики компетентнісного підходу у навчанні географії учнів основної школи. Подано вичерпну характеристику географічних компетентностей учнів основної школи у процесі вивчення географії. Розкрито взаємозв’язок міри упровадження компетентнісного підходу у навчанні географії учнів основної школи і рівнями сформованості географічних компетентностей у процесі вивчення навчальних предметів природничого циклу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 101 / PDF downloads: 93

Біографія автора

Світлана Дмитрівна Тросюк, Інститут педагогіки НАПН України

аспірант

Посилання

1. Равен Дж. Педагогическое тестирование : Проблемы, заблуждения, перспективы / Джон Равен ; [пер. с англ.]. – [2-е изд., испр.]. – М. : «Когито-Центр», 2001. – 142 с.
2. Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы / А. В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – No 2. – С. 58–64.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Тросюк, С. Д. (2013). Компетентнісний підхід у навчанні географії учнів основної школи. Educational Dimension, 38, 154–158. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3193

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи