Технологія оцінювання в системі педагогічної професійної освіти Австралії

Автор(и)

  • Тамара Олександрівна Семенченко Харківський національний педагогічний університет імені Г. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3243

Ключові слова:

оцінювання у вищій школі, формативне та підсумкове оцінювання, завдання для оцінювання майбутніх учителів

Анотація

Семенченко Т. О. Технологія оцінювання в системі педагогічної професійної освіти Австралії.

У статті розглянуто компоненти технології оцінювання в педагогіці вищої школи Австралії. Охарактеризовано теоретико-філософські підходи до оцінювання навчальної діяльності та зв’язку оцінювання з професійною підготовкою майбутніх учителів Австралії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 82

Біографія автора

Тамара Олександрівна Семенченко, Харківський національний педагогічний університет імені Г. Сковороди

аспірантка

Посилання

1. Європейський досвід для створення ефективної системи контролю та оцінки якості вищої освіти в Україні. Аналітична записка [Електронний ресурс] / М. Карпенко // Iнститут стратегічних досліджень при Президентові Україні. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/745/
2. Black P. & Jones J. ‘Formative assessment and the learning and teaching of MFL: sharing the languages learning road map with the learners’, in Language Learning Journal, 34, Issue 1, 4-9. Reprinted by permission of the publisher, Taylor & Francis Ltd, 2006.
3. Brookhart S. M. Assessment theory for college classrooms. New directions for teaching and learning, 2009. – 100 p.
4. Learning and Teaching in Higher Education. The reflective professional. Second Edition. Greg Light, Roy Cox, Susanna Calkins. TJ International Ltd, Padstow, Cornwall, 2009.
5. Teaching and Learning Languages. A Guide. Angela Scarino, Anthony J Liddicoat. Funded by the Australian Government Department of Education, Employment and Workplace relations. – 100 p.
6. The University of Sydney. Faculty of education and Social Work. EDUP4007. Primary Languages A. Unit of Study Outline, Session 1, 2012.
7. The University of Sydney. Faculty of education and Social Work. EDUP4008. Primary Languages B. Unit of Study Outline, Session 2, 2012.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Семенченко, Т. О. (2013). Технологія оцінювання в системі педагогічної професійної освіти Австралії. Educational Dimension, 38, 343–346. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3243

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек