Технологія оцінювання в системі педагогічної професійної освіти Австралії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3243Ключові слова:
оцінювання у вищій школі, формативне та підсумкове оцінювання, завдання для оцінювання майбутніх учителівАнотація
Семенченко Т. О. Технологія оцінювання в системі педагогічної професійної освіти Австралії.
У статті розглянуто компоненти технології оцінювання в педагогіці вищої школи Австралії. Охарактеризовано теоретико-філософські підходи до оцінювання навчальної діяльності та зв’язку оцінювання з професійною підготовкою майбутніх учителів Австралії.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 91
/ PDF downloads: 119
Посилання
1. Європейський досвід для створення ефективної системи контролю та оцінки якості вищої освіти в Україні. Аналітична записка [Електронний ресурс] / М. Карпенко // Iнститут стратегічних досліджень при Президентові Україні. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/745/
2. Black P. & Jones J. ‘Formative assessment and the learning and teaching of MFL: sharing the languages learning road map with the learners’, in Language Learning Journal, 34, Issue 1, 4-9. Reprinted by permission of the publisher, Taylor & Francis Ltd, 2006.
3. Brookhart S. M. Assessment theory for college classrooms. New directions for teaching and learning, 2009. – 100 p.
4. Learning and Teaching in Higher Education. The reflective professional. Second Edition. Greg Light, Roy Cox, Susanna Calkins. TJ International Ltd, Padstow, Cornwall, 2009.
5. Teaching and Learning Languages. A Guide. Angela Scarino, Anthony J Liddicoat. Funded by the Australian Government Department of Education, Employment and Workplace relations. – 100 p.
6. The University of Sydney. Faculty of education and Social Work. EDUP4007. Primary Languages A. Unit of Study Outline, Session 1, 2012.
7. The University of Sydney. Faculty of education and Social Work. EDUP4008. Primary Languages B. Unit of Study Outline, Session 2, 2012.
2. Black P. & Jones J. ‘Formative assessment and the learning and teaching of MFL: sharing the languages learning road map with the learners’, in Language Learning Journal, 34, Issue 1, 4-9. Reprinted by permission of the publisher, Taylor & Francis Ltd, 2006.
3. Brookhart S. M. Assessment theory for college classrooms. New directions for teaching and learning, 2009. – 100 p.
4. Learning and Teaching in Higher Education. The reflective professional. Second Edition. Greg Light, Roy Cox, Susanna Calkins. TJ International Ltd, Padstow, Cornwall, 2009.
5. Teaching and Learning Languages. A Guide. Angela Scarino, Anthony J Liddicoat. Funded by the Australian Government Department of Education, Employment and Workplace relations. – 100 p.
6. The University of Sydney. Faculty of education and Social Work. EDUP4007. Primary Languages A. Unit of Study Outline, Session 1, 2012.
7. The University of Sydney. Faculty of education and Social Work. EDUP4008. Primary Languages B. Unit of Study Outline, Session 2, 2012.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Семенченко, Т. О. (2013). Технологія оцінювання в системі педагогічної професійної освіти Австралії. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 343–346. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3243
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Тамара Олександрівна Семенченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.