Принцип гуманізації контролю знань

Автор(и)

  • Інна Анатоліївна Кузнецова Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3255

Ключові слова:

гуманізм, гуманізація освіти, контроль, принципи контролю, навчально-пізнавальна діяльність

Анотація

Кузнецова І. А. Принцип гуманізації контролю знань.

У статті розкривається поняття контролю як необхідного складника навчально-виховного процесу, наголошується на важливості дотримання партнерських взаємовідносин між викладачем та студентом у процесі перевірки знань; характеризуються принципи контролю, які відображають гуманістичну спрямованість процесу виявлення ступеня розвитку особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 76

Біографія автора

Інна Анатоліївна Кузнецова, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

аспірант

Посилання

1. Аванесов В. С. Основы научной организации педагогического контроля в высшей школе / В. С. Аванесов. – Москва: МИСИС, 1989. – 167 с.
2. Буйновский А. С. Системный контроль как средство обучения и воспитания студентов. Ч.1. Входной, текущий и тематический контроль / А. С. Буйновский, М. К. Медведева, П. Б. Молоков, Н. Ф. Стась // Известия Томского политехнического университета. – 2007. – Т.310. – No 3. – С. 217–222.
3. Пташний О. Д. Теорія і практика контролю результатів навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ України у др. п. ХІХ ст.: автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук: спец. 13.00.01 / О. Д. Пташний. – Харків, 2003. – 20 с.
4. Розлог Б. П. Гуманізм раціональності педагогічного процесу: постмодерністські трансформації / Б. Г. Розлог, М. Б. Розлог. – Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2009. – 176 с.
5. Ромащенко І. Контроль знань, умінь і навичок студентів у ВНЗ як засіб управління процесом навчання / І. Ромашенко // Молодь і ринок. – 2012. – No2 (85). – С. 90–93.
6. Чередник О. Основні підходи до контролю знань студентів в організації навчально-пізнавальної діяльності вищих педагогічних закладів в др. п. ХХ ст. / О. Чередник // Вісник
Луганського національного університету імені Т. Шевченка. Педагогічні науки. – 2011. – No 10. Ч. 2. – С. 181–189.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Кузнецова, І. А. (2013). Принцип гуманізації контролю знань. Educational Dimension, 38, 391–394. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3255

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про