Формування фахової компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних педагогічних технологій
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3270Ключові слова:
компетентність, компетенція, педагогічна технологія інноваційні технології, педагогічна технологія, інноваційні технологіїАнотація
Зичков А. К. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних педагогічних технологій.
У статті розглянуто проблеми фахової компетентності як складника інноваційної діяльності майбутнього вчителя початкових класів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 105
/ PDF downloads: 102
Посилання
1. Бондар В. І. Конкурентоздатність педагога як складова його професійної компетентності / В. І. Бондар // Початкова школа. – 2008. – No7. – С. 22–23.
2. Вдовиченко Р. Функціонально-посадові вимоги до професійної управлінської діяльності керівника школи / Р. Вдовиченко // Рідна школа. – 2005. – No 2. – С.16–21.
3. Коломінський Н. Л. Психологія педагогічного менеджменту / Н. Л. Коломинський. – Київ : МАУП, 1996. – 176 с.
4. Коротков Е. Концепція якості освіти / Е. Коротков // Підручник для директора. – 2006. – No 7. – С. 11–14.
5. Прасол Д. Структура прогностичного компонента та його роль в управлінській діяльності / Д. Прасол // Соціальна психологія. – 2005. – No 5 (13). – C. 38–45.
6. Сорочан Т. М. Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія та практика:[монографія] / Т. М. Сорочан. – Луганськ : Знання, 2005. – 384 с.
7. Тонконога Е. П. Проблемы повышения профессиональной квалификации руководителей школ / Е. П. Тонконога. – М. : Педагогика, 1987. – 236 с.
8. Третьяков П. И. Управление школой по результатам: Практика педагогического менеджмента / П. И. Третьяков. – М. : Новая школа, 1997. – 228 с.
8. Фатхутдинов Р. Концепция подготовки специалистов по менеджменту / Р. Фатхутдинов // Высшее образование в России. – 1996. – No4. – С. 31–38.
9. Филиппов А. В. Работа с кадрами: психологический аспект / А. В. Филиппов. – М., 1990. – 255 с.
2. Вдовиченко Р. Функціонально-посадові вимоги до професійної управлінської діяльності керівника школи / Р. Вдовиченко // Рідна школа. – 2005. – No 2. – С.16–21.
3. Коломінський Н. Л. Психологія педагогічного менеджменту / Н. Л. Коломинський. – Київ : МАУП, 1996. – 176 с.
4. Коротков Е. Концепція якості освіти / Е. Коротков // Підручник для директора. – 2006. – No 7. – С. 11–14.
5. Прасол Д. Структура прогностичного компонента та його роль в управлінській діяльності / Д. Прасол // Соціальна психологія. – 2005. – No 5 (13). – C. 38–45.
6. Сорочан Т. М. Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія та практика:[монографія] / Т. М. Сорочан. – Луганськ : Знання, 2005. – 384 с.
7. Тонконога Е. П. Проблемы повышения профессиональной квалификации руководителей школ / Е. П. Тонконога. – М. : Педагогика, 1987. – 236 с.
8. Третьяков П. И. Управление школой по результатам: Практика педагогического менеджмента / П. И. Третьяков. – М. : Новая школа, 1997. – 228 с.
8. Фатхутдинов Р. Концепция подготовки специалистов по менеджменту / Р. Фатхутдинов // Высшее образование в России. – 1996. – No4. – С. 31–38.
9. Филиппов А. В. Работа с кадрами: психологический аспект / А. В. Филиппов. – М., 1990. – 255 с.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Зичков, А. К. (2013). Формування фахової компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних педагогічних технологій. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 44–48. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3270
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 А. К. Зичков
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.