Експериментальна перевірка ефективності методики формування фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3278Ключові слова:
фахова лінгводидактична компетентність, майбутні магістри філології, науково-методична система, критеріальна модельАнотація
Копусь О. А. Експериментальна перевірка ефективності методики формування фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології
У статті описано результати перевірки ефективності впровадження експериментальної науково-методичної системи формування фахової лінгводидактичної компетентності магістрантів; запропоновано критеріальну модель для визначення рівнів сформованості означеної компетентності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 114
/ PDF downloads: 110
Посилання
1. Алексюк А. М. Загальні методи навчання в школі / Анатолій Миколайович Алексюк. – [2-ге вид.] – К. : Рад. школа, 1981. – 206 с.
2. Батечко Н. Г. Пріоритетні напрямки вдосконалення магістерської підготовки в контексті Болонської угоди / Н. Г. Батечко // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : [зб. наук. праць]. – Кривий Ріг : Видавничий відділ НМетАУ, 2005. – С. 31–36.
3. Вища освіта України : реалії сучасного розвитку / С. О. Сисоєва, Н. Г. Батечко. – К. : ВД ЕКМО, 2011. – 344 с.
4. Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»). – К. : Райдуга, 1994. – 61 с.
5. Дороз В. Ф. Методика викладання української мови у вищій школі : [навч. посібник] / В. Ф. Дороз . – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 176 с.
6. Концепція когнітивної методики навчання української мови / М. Пентилюк, А. Нікітіна, О. Горошкіна // Дивослово. – 2004. – No 8. – С. 5–8.
7. Кучерук О. А. Система методів навчання української мови в основній школі: теорія і практика : [монографія] / Оксана Анатоліївна Кучерук. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 420 с.
8. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст. // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2002. – No 2. – С. 5–27.
9. Семеног О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів української мови і літератури : [монографія] / Олена Миколаївна Семеног. – Суми : Мрія-1, 2005. – 404 с.
2. Батечко Н. Г. Пріоритетні напрямки вдосконалення магістерської підготовки в контексті Болонської угоди / Н. Г. Батечко // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : [зб. наук. праць]. – Кривий Ріг : Видавничий відділ НМетАУ, 2005. – С. 31–36.
3. Вища освіта України : реалії сучасного розвитку / С. О. Сисоєва, Н. Г. Батечко. – К. : ВД ЕКМО, 2011. – 344 с.
4. Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»). – К. : Райдуга, 1994. – 61 с.
5. Дороз В. Ф. Методика викладання української мови у вищій школі : [навч. посібник] / В. Ф. Дороз . – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 176 с.
6. Концепція когнітивної методики навчання української мови / М. Пентилюк, А. Нікітіна, О. Горошкіна // Дивослово. – 2004. – No 8. – С. 5–8.
7. Кучерук О. А. Система методів навчання української мови в основній школі: теорія і практика : [монографія] / Оксана Анатоліївна Кучерук. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 420 с.
8. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст. // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2002. – No 2. – С. 5–27.
9. Семеног О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів української мови і літератури : [монографія] / Олена Миколаївна Семеног. – Суми : Мрія-1, 2005. – 404 с.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Копусь, О. А. (2013). Експериментальна перевірка ефективності методики формування фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 65–71. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3278
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 О. А. Копусь
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.