Дидактична модель формування інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3283Ключові слова:
дидактична модель, інформаційно-комунікаційна компетентність, навчальний сайтАнотація
Морозова К. А., Зеленкова Н. І. Дидактична модель формування інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.
У статті проаналізовано поняття «дидактична модель» та вимоги до її формування. Подано проект дидактичної моделі формування інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 117
/ PDF downloads: 100
Посилання
1. Бібік Н. М. Компетенції / Н. М. Бібік // Енциклопедія освіти / [Акад. пед. наук України ; гол. ред. В. Г. Кремень]. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – С. 409–410.
2. Галузинський В. М. Основи педагогіки та психології вищої школи в Україні : [навч. посіб]. / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух. – К. : ІНТЕЛ, 1995. – 168 с.
3. Голівер Н. О. Дидактичні умови використання комп’ютерних технологій у процесі навчання студентів вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. : 13.00.09 «Теорія навчання» / Голівер Н. О. – Луцьк, 2005. – 20 с.
4. Оконь В. Введение в общую дидактику / В. Оконь; [пер. с польск. Л. Г. Кашкуревича, Н. Г. Горина]. – М. : Просвещение, 1990. – 181 с.
5. Спірін О. М. Компетентнісний підхід у проектуванні професійної підготовки вчителя інформатики / О. М. Спірін // Науковий часопис. Серія 5. Педагогічні науки: реалії і перспективи: Збірник НПУ імені М. П. Драгоманова. – 2007. – Вип. 7. – С. 150–156.
6. Тришина С. В. Информационная компетентность как педагогическая категория [Электронный ресурс] / С. В. Тришина // Интернет-журнал «Эйдос». – 2005. – Режим доступа: http://www.eidos.ru/journal/2005/0910-11.htm.
8. Ягупов В. В. Педагогіка : [навч. посіб.] / В. В. Ягупов. – К. : Либідь, 2003. – 560 с.
2. Галузинський В. М. Основи педагогіки та психології вищої школи в Україні : [навч. посіб]. / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух. – К. : ІНТЕЛ, 1995. – 168 с.
3. Голівер Н. О. Дидактичні умови використання комп’ютерних технологій у процесі навчання студентів вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. : 13.00.09 «Теорія навчання» / Голівер Н. О. – Луцьк, 2005. – 20 с.
4. Оконь В. Введение в общую дидактику / В. Оконь; [пер. с польск. Л. Г. Кашкуревича, Н. Г. Горина]. – М. : Просвещение, 1990. – 181 с.
5. Спірін О. М. Компетентнісний підхід у проектуванні професійної підготовки вчителя інформатики / О. М. Спірін // Науковий часопис. Серія 5. Педагогічні науки: реалії і перспективи: Збірник НПУ імені М. П. Драгоманова. – 2007. – Вип. 7. – С. 150–156.
6. Тришина С. В. Информационная компетентность как педагогическая категория [Электронный ресурс] / С. В. Тришина // Интернет-журнал «Эйдос». – 2005. – Режим доступа: http://www.eidos.ru/journal/2005/0910-11.htm.
8. Ягупов В. В. Педагогіка : [навч. посіб.] / В. В. Ягупов. – К. : Либідь, 2003. – 560 с.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Морозова, К. О., & Зеленкова, Н. І. (2013). Дидактична модель формування інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 94–98. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3283
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 К. О. Морозова, Н. І. Зеленкова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.