Дидактична модель формування інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін

Автор(и)

  • К. О. Морозова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Н. І. Зеленкова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3283

Ключові слова:

дидактична модель, інформаційно-комунікаційна компетентність, навчальний сайт

Анотація

Морозова К. А., Зеленкова Н. І. Дидактична модель формування інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.

У статті проаналізовано поняття «дидактична модель» та вимоги до її формування. Подано проект дидактичної моделі формування інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 84

Біографії авторів

К. О. Морозова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

здобувач

Н. І. Зеленкова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Бібік Н. М. Компетенції / Н. М. Бібік // Енциклопедія освіти / [Акад. пед. наук України ; гол. ред. В. Г. Кремень]. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – С. 409–410.
2. Галузинський В. М. Основи педагогіки та психології вищої школи в Україні : [навч. посіб]. / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух. – К. : ІНТЕЛ, 1995. – 168 с.
3. Голівер Н. О. Дидактичні умови використання комп’ютерних технологій у процесі навчання студентів вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. : 13.00.09 «Теорія навчання» / Голівер Н. О. – Луцьк, 2005. – 20 с.
4. Оконь В. Введение в общую дидактику / В. Оконь; [пер. с польск. Л. Г. Кашкуревича, Н. Г. Горина]. – М. : Просвещение, 1990. – 181 с.
5. Спірін О. М. Компетентнісний підхід у проектуванні професійної підготовки вчителя інформатики / О. М. Спірін // Науковий часопис. Серія 5. Педагогічні науки: реалії і перспективи: Збірник НПУ імені М. П. Драгоманова. – 2007. – Вип. 7. – С. 150–156.
6. Тришина С. В. Информационная компетентность как педагогическая категория [Электронный ресурс] / С. В. Тришина // Интернет-журнал «Эйдос». – 2005. – Режим доступа: http://www.eidos.ru/journal/2005/0910-11.htm.
8. Ягупов В. В. Педагогіка : [навч. посіб.] / В. В. Ягупов. – К. : Либідь, 2003. – 560 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Морозова, К. О., & Зеленкова, Н. І. (2013). Дидактична модель формування інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Educational Dimension, 37, 94–98. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3283

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи