Підготовка майбутніх учителів за спеціалізацією «Християнська етика»

Автор(и)

  • Л. Ю. Москальова Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3284

Ключові слова:

майбутні вчителі, компетенція, християнська етика

Анотація

Москальова Л. Ю. Підготовка майбутніх учителів за спеціалізацією «Християнська етика».

У статті розкрито компетенції в підготовці майбутніх учителів християнської етики, представлено сутність основних вимог до викладачів, які мають забезпечити навчально-виховний процес у цьому напрямі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 74

Біографія автора

Л. Ю. Москальова, Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

доктор пед. наук, професордоктор пед. наук, професор

Посилання

1. Махортова М. В. Духовно-нравственное воспитание личности на основе православной этики: Социально-философский аналіз : дис. ... канд. филос. наук: 09.00.11 «Социальная философия» / Махортова Марина Владимировна. – Ставрополь : Северокавк. гос. техн. ун-т, 2000. – 174 с.
2. Куликова И. Я. История христианской музыки как компонент целостной музыкально-исторической подготовки студентов педагогического вуза : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания» / Куликова Ирина Яковлевна. – М. : МГОПУ им. М. А. Шолохова, 2004. − 167 с.
3. Столяров И. Н. Место и роль христианской этики в формировании духовно-ценностных ориентаций молодежи : дис. ... канд. филос. наук: 22.00.06 «Социология духовной жизни» / Столяров Игорь Николаевич. − М. : МПГУ, 1996. − 169 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Москальова, Л. Ю. (2013). Підготовка майбутніх учителів за спеціалізацією «Християнська етика». Educational Dimension, 37, 98–101. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3284

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи