Удосконалення педагогічної майстерності викладачів іноземної мови щодо організації навчального процесу на основі інноваційних інформаційних технологій

Автор(и)

  • Н. О. Побережна Дніпропетровський регіональний інститут державного управління

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3288

Ключові слова:

педагогічна майстерність, інформаційна компетентність, інформаційно-освітнє середовище вищого навчального закладу

Анотація

Побережна Н. О. Удосконалення педагогічної майстерності викладачів іноземної мови щодо організації навчального процесу на основі інноваційних інформаційних технологій.

У статті розглянуто дидактичні й методичні аспекти, що характеризують сучасну педагогічну систему, а також педагогічні особливості її організації під час вивчення іноземної мови в інформаційно-освітньому середовищі (ІОС).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 123 / PDF downloads: 99

Біографія автора

Н. О. Побережна, Дніпропетровський регіональний інститут державного управління

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Биков В. Ю. Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем / В. Ю. Биков, Ю. О. Жук // Проблеми та перспективи формування національної
гуманітарно-технічної еліти : [зб. наук. праць]. – 2003. – No1(5). – С. 64−76.
2. Голівер Н. О. Дидактичні умови використання комп’ютерних технологій у процесі навчання студентів вищих технічних закладів : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук / Н. О. Голівер. – Луцьк, 2005. – C. 9.
3. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник : [для педагогів-практиків, наукових працівників, студентів і аспірантів, вихователів, батьків] / С. У. Гончаренко. − К. : Либідь, 1997. − 376с.
4. Единное окно доступа к образовательным ресурсам. Глоссарий педагогических терминов[Электронный ресурс].– Режим доступа: http://www.window.edu.ru/window/glossary
5. Зязюн І. А. Естетичні регулятиви педагогічної майстерності : [матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Вінниця 23–24 травня 2006 р.)] / І. А. Зязюн. − Вінниця : ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2006. – С. 8.
6. Зязюн И. А. Основы педагогического мастерства : [учебное пособие для высш. уч. заведений] / И. А. Зязюн. − К. : Вища школа, 1987. – 138 с.
7. Зязюн І. А. Педагогічна майстерність : [підручник для вищих навч. закл.] / І. А. Зязюн. − К. : Вища школа, 1997. − С. 35, 79–80.
8. Кремень В. Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати / В. Г. Кремень. – К. : Грамота, 2005. – 448 с.
9. Полат Е. С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : [учебное пособие] / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров. − М. : АСАВУЬШФ, 2001. − 272 с.
10. Роберт И. В. Толкование слов и словосочетаний понятийного аппарата информатизации образования / И. В. Роберт // Информатика и образование. – 2004. – No 5. – С. 22–29.
11. Спичко Н. А. Образовательная середа в обучении иностранным языкам / Н. А. Спичко // ИЯШ. – 2004. – No5. – С. 44–48.
12. Shin N. Direct and Indirect Effects of Online Learning on Distance Education / N. Shin, J. K. Y. Chan // British Journal of Educational Technology. − 2004. − Vol. 35. − No 3. − P. 275–288.
13. Трутнев А. Ю. Педагогические условия применения компьютерной технологии в процессе обучения студентов университета иностранному языку : автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук / А. Ю. Трутнев ; МаГУ. – Магнитогорск, 2001. – 24 с.
14. Тряпельников А. В. Виртуальная образовательная среда в дистанционном обучении. Режим доступа: http://www.mapryal.org/vestnik/vestnik50/ problems.shtml
15. Щербаков А. И. Формирование личности учителя в системе высшего педагогического образования : автореф. дис. д-ра пед. наук / А. И. Щербаков. − Л., 1978. – 25 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Побережна, Н. О. (2013). Удосконалення педагогічної майстерності викладачів іноземної мови щодо організації навчального процесу на основі інноваційних інформаційних технологій. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 116–121. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3288

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи