Теоретичні основи організації навчання розумово обдарованих молодших школярів

Автор(и)

  • В. М. Марків Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3312

Ключові слова:

навчання, молодші школярі, розумово обдаровані учні

Анотація

Марків В. М. Теоретичні основи організації навчання розумово обдарованих молодших школярів.

У статті розглядаються теоретичні засади організації навчання розумово обдарованих молодших школярів.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 112 / PDF downloads: 94

Біографія автора

В. М. Марків, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Гальтон Ф. Наследственность таланта: Законы и последствия / Ф. Гальтон. – М. : Мысль, 1996. – 296 с.
2. Дружинин В. Н. Психология общих способностей / В. Н. Дружинин. – Санкт-Петербург : Питер, 1999. – 368 с.
3. Леонтьев А. Н. Биологическое и социальное в психике человека // Проблемы развития психики. – М. : Изд-во МГУ, 1981. – С. 196–219.
4. Платонов К К. Проблемы способностей / К К. Платонов. – М. : Наука, 1972. – 310 с.
5. Теплов Б. М. Способности и одаренность // Б. М. Теплов. Проблемы индивидуальных различий. – М. : Изд-во АПН РСФСР, 1961. – С. 9–39.
6. Ярошевский М. Г. История психологи / М. Г. Ярошевский. – [5-е изд.]. – М. : Мысль, 1985. – 575с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Марків, В. М. (2013). Теоретичні основи організації навчання розумово обдарованих молодших школярів. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 215–219. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3312

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи