Компетентнісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3394Ключові слова:
євроінтеграція, компетентнісний підхід, професійно-виховна компетентність, готовність до виховної роботиАнотація
Казанжи І. В. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів.
У статті йдеться про значення компетентнісного підходу у процесі підготовки майбутніх фахівців в умовах євроінтеграційних процесів; розкрито складові професійно-виховної компетенції учителів початкової школи.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 91
/ PDF downloads: 111
Посилання
1. Григоренко Л. В. Формирование готовности студентов педвуза к профессиональной деятельности в процессе самостоятельной работы : дис... кандидата пед. наук : 13.00. / Л. В. Григоренко. – Кривой Рог, 1991. – 162 с.
2. Линенко А. Ф. Теория и практика формирования готовности студентов педагогических вузов к профессиональной деятельности. – дис. ... доктора пед. наук: 13.00.0 / А. Ф. Линенко. – К., 1996. – 412 с.
3. Курлянд З. Н. Формирование и развитие профессиональной устойчивости учителя : дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / З. Н. Курлянд. – Одеса, 1992. – 193 с.
4. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Высшая школа, 1990. –119 с.
5. Дубасенюк О.А. Концептуальні положення теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк // Педагогіка і психологія. – 1999. – No 4. – С. 91.
6. Троцко Г. В. Професійно-педагогічна підготовка студентів до виховної роботи в школі / Г. В. Троцко. – Харків, 1995. – 184 с.
7. Гончаренко С. У. Інтегроване навчання: За і проти / С. У. Гончаренко, Ю. І. Мальований // Освіта. –1994. – 16 лютого. – С. 2–3.
2. Линенко А. Ф. Теория и практика формирования готовности студентов педагогических вузов к профессиональной деятельности. – дис. ... доктора пед. наук: 13.00.0 / А. Ф. Линенко. – К., 1996. – 412 с.
3. Курлянд З. Н. Формирование и развитие профессиональной устойчивости учителя : дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / З. Н. Курлянд. – Одеса, 1992. – 193 с.
4. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Высшая школа, 1990. –119 с.
5. Дубасенюк О.А. Концептуальні положення теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк // Педагогіка і психологія. – 1999. – No 4. – С. 91.
6. Троцко Г. В. Професійно-педагогічна підготовка студентів до виховної роботи в школі / Г. В. Троцко. – Харків, 1995. – 184 с.
7. Гончаренко С. У. Інтегроване навчання: За і проти / С. У. Гончаренко, Ю. І. Мальований // Освіта. –1994. – 16 лютого. – С. 2–3.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Казанжи, І. В. (2012). Компетентнісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 92–97. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3394
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 І. В. Казанжи
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.