Компетентнісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів

Автор(и)

  • І. В. Казанжи Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3394

Ключові слова:

євроінтеграція, компетентнісний підхід, професійно-виховна компетентність, готовність до виховної роботи

Анотація

Казанжи І. В. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів.

У статті йдеться про значення компетентнісного підходу у процесі підготовки майбутніх фахівців в умовах євроінтеграційних процесів; розкрито складові професійно-виховної компетенції учителів початкової школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 96

Біографія автора

І. В. Казанжи, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Григоренко Л. В. Формирование готовности студентов педвуза к профессиональной деятельности в процессе самостоятельной работы : дис... кандидата пед. наук : 13.00. / Л. В. Григоренко. – Кривой Рог, 1991. – 162 с.
2. Линенко А. Ф. Теория и практика формирования готовности студентов педагогических вузов к профессиональной деятельности. – дис. ... доктора пед. наук: 13.00.0 / А. Ф. Линенко. – К., 1996. – 412 с.
3. Курлянд З. Н. Формирование и развитие профессиональной устойчивости учителя : дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / З. Н. Курлянд. – Одеса, 1992. – 193 с.
4. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Высшая школа, 1990. –119 с.
5. Дубасенюк О.А. Концептуальні положення теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк // Педагогіка і психологія. – 1999. – No 4. – С. 91.
6. Троцко Г. В. Професійно-педагогічна підготовка студентів до виховної роботи в школі / Г. В. Троцко. – Харків, 1995. – 184 с.
7. Гончаренко С. У. Інтегроване навчання: За і проти / С. У. Гончаренко, Ю. І. Мальований // Освіта. –1994. – 16 лютого. – С. 2–3.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Казанжи, І. В. (2012). Компетентнісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів. Educational Dimension, 36, 92–97. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3394

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх