Дидактичні умови управління самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання

Автор(и)

  • В. В. Нестеренко Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3407

Ключові слова:

дидактичні умови, навчальна діяльність, студенти-заочники, підходи, управління самостійною навчальною діяльністю

Анотація

Нестеренко В. В. Дидактичні умови управління самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання.

У статті розглянуто дидактичні умови, які сприяють управлінню самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання. Описано підходи, що складають методологічну основу дидактичних умов управління самостійною навчальною діяльністю студентів-заочників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 77

Біографія автора

В. В. Нестеренко, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Сластёнин В. А. Профессионально-педагогическая подготовка современного учителя / В. Сластёнин, А. Мищенко // Сов. педагогика.– 1991. – No 10. – С. 79–84.
2. Сластёнин В. А. Субъектно-деятельностный подход в непрерывном педагогическом образовании / В. А. Сластёнин // Непрерывное педагогическое образование. –1998.– No 1.– С. 7–11.
3. Талызина И. Ф. Управление процессом усвоения знаний: психологические основы / И. Ф. Талызина.– М. : МГУ, 1984. – 344 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Нестеренко, В. В. (2012). Дидактичні умови управління самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання. Educational Dimension, 36, 165–173. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3407

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх