Дидактичні умови управління самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3407Ключові слова:
дидактичні умови, навчальна діяльність, студенти-заочники, підходи, управління самостійною навчальною діяльністюАнотація
Нестеренко В. В. Дидактичні умови управління самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання.
У статті розглянуто дидактичні умови, які сприяють управлінню самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання. Описано підходи, що складають методологічну основу дидактичних умов управління самостійною навчальною діяльністю студентів-заочників.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 92
/ PDF downloads: 89
Посилання
1. Сластёнин В. А. Профессионально-педагогическая подготовка современного учителя / В. Сластёнин, А. Мищенко // Сов. педагогика.– 1991. – No 10. – С. 79–84.
2. Сластёнин В. А. Субъектно-деятельностный подход в непрерывном педагогическом образовании / В. А. Сластёнин // Непрерывное педагогическое образование. –1998.– No 1.– С. 7–11.
3. Талызина И. Ф. Управление процессом усвоения знаний: психологические основы / И. Ф. Талызина.– М. : МГУ, 1984. – 344 с.
2. Сластёнин В. А. Субъектно-деятельностный подход в непрерывном педагогическом образовании / В. А. Сластёнин // Непрерывное педагогическое образование. –1998.– No 1.– С. 7–11.
3. Талызина И. Ф. Управление процессом усвоения знаний: психологические основы / И. Ф. Талызина.– М. : МГУ, 1984. – 344 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Нестеренко, В. В. (2012). Дидактичні умови управління самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 165–173. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3407
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. В. Нестеренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.