Застосування інформаційно-комунікаційних технологій викладачами вищої школи в навчальному процесі

Автор(и)

  • В. М. Ребенок Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3412

Ключові слова:

телекомунікаційний зв’язок, інформаційні технології навчання, дистанційне навчання, засоби комунікації

Анотація

Ребенок В. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій викладачами вищої школи в навчальному процесі.

У статті розглянуто процес використання інформаційно-комунікаційних технологій викладачами вищої школи у навчальному процесі, який забезпечує передавання знань і доступ до різноманітної навчальної інформації студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 139

Біографія автора

В. М. Ребенок, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка

кандидат пед. наук, ст. викладач

Посилання

1. Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях: [навч. посіб. для студ. педагогічних ВНЗ і слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти] / Р. Гуревич, М. Кадемія. – Вінниця : ООО «Планер», 2005. – 365 с.
2. Роберт И. В. Современные информационные технологии в образовании: Дидактические аспекты; перспективы использования / И. В. Роберт. – М. : Школа-Пресс, 1994. – 205 с.
3. Роберт И. В. Информационные технологии в науке и образовании / И. Роберт, П. Самойленко. – М., 1998. – 176 с.
4. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: [учеб. пособие] / Г. К. Селевко. – М.: Народное образование, 1998. – 256 с.
5. Уваров А. Ю. Организация и проведение учебных телекоммуникационных проектов / А. Ю. Уваров. – Барнаул: Изд. БГПИ, 1996. – 96 с.
6. Хуторской А. В. Интернет в школе: [практикум по дистанционному обучению] / А. В. Хуторской. – М. : ИОСО РАО, 2000. – 304 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Ребенок, В. М. (2012). Застосування інформаційно-комунікаційних технологій викладачами вищої школи в навчальному процесі. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 199–204. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3412

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх