Критеріально-рівнева характеристика активізації навчально- пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками

Автор(и)

  • В. В. Кирикилиця Волинський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3422

Ключові слова:

критерії, показники, рівні, активізація, навчально-пізнавальна діяльність, робота зі словниками

Анотація

Кирикилиця В. В. Критеріально-рівнева характеристика активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками.

Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню критеріїв та показників активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів немовних спеціальностей у процесі роботи зі словниками, а також аналізу рівнів їх сформованості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 89

Біографія автора

В. В. Кирикилиця, Волинський національний університет імені Лесі Українки

аспірант

Посилання

1. Бабанский Ю. К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса / Ю. К. Бабанский. – М. : Просвещение, 1982. – 192 с.
2. Ильницкая И. А. Проблемные ситуации и пути их создания на уроке / И. А. Ильницкая. – М. : Знание, 1985. – 80 с.
3. Лозова В. І. Пізнавальна активність школярів: [спецкурс з дидактики] / В. І. Лозова. –Харків, 1990. – 87 с.
4. Паламарчук В. Ф. Як виростити інтелектуала: [посіб. для вчителів] / В. Ф. Паламарчук. – Тернопіль : Навчальна книга–Богдан, 2000. – 152 с.
5. Сучасний тлумачний словник української мови: 60 000 слів / за заг. ред. проф. В. В. Дубічинського. – Х. : ВД «Школа», 2009. – 832 с.
6. Чайка В. М. Основи дидактики: [навч. посіб.] / В. М. Чайка. – К. : Академвидав, 2011. – 240 с.
7. Щукина Г. И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе / Г. И. Щукина. – М. : Просвещение, 1979. – 160 с.
8. http://pidruchniki.com.ua/12980108/pedagogika/didaktika 26.10. 2010.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Кирикилиця, В. В. (2012). Критеріально-рівнева характеристика активізації навчально- пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 256–262. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3422

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх