Методичі прийоми проведення географічних екскурсій у вищий школі

Автор(и)

  • О. В. Ганчук Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3437

Ключові слова:

географічна екскурсія, методичні прийоми, групова робота

Анотація

Ганчук О. В. Методичі прийоми проведення географічних екскурсій у вищий школі

У статті розкрито методичні прийоми групової пізнавальної діяльності студентів та часпроведення навчальної екскурсії з географії. Навчальна екскурсія є формою організації навчально-виховної роботи з географії, яка дозволяє організувати спостереження та вивчення студентами різних явищ, предметів і процесів у природних умовах, музеях, на виставках тощо, чинитьвплив на процес розвитку пізнавальної діяльності студентів, її мотиваційний, змістовий та процесуальний аспекти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 120

Біографія автора

О. В. Ганчук, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

викладач

Посилання

Артюшина М. В. Взаэмозв’язок соціально-психологічних та дидактичних умов групової навчальної діяльності студентів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / М. В. Артюшина. – К., 2020. – 20 с.

Баранский Н. Н. Методика преподавания экономической географии / Николай Николаевич Баранский ; ред. Л. М. Панчешниковой. – М. : Просвещение, 1990. – 303 с.

Педагогическая энциклопедия / ред.. А. И. Каиров и Ф. Н. Петров. – М. : Советская энциклпедия. 1962. – Т. 1. – 822 с.

Покась Л. А. Методика організації групової форми діяльності учнів основної школи на уроках географії: дис. … канд. пед. наук. 13.00.02 / Лілія Антонівеа Покась. – К., 2006. – 206 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Ганчук, О. В. (2012). Методичі прийоми проведення географічних екскурсій у вищий школі. Educational Dimension, 36, 339–344. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3437

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх