Формування готовності педагогів ДНЗ до виховання міжетнічної толерантності дітей (за результатами експериментального дослідження)

Автор(и)

  • К. О. Романюк Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3442

Ключові слова:

міжетнічна толерантність, навчально-виховний процес, базова програма, компетентність

Анотація

Романюк К.О. Формування готовності педагогів ДНЗ до виховання міжетнічної толерантності дітей (за результатами експериментального дослідження).

У статті автор визначає проблему формування міжетнічної толерантності як одну з актуальних в сучасній педагогічній науці. На основі опрацювання результатів експериментального дослідження визначено рівень готовності педагога та його роль у процесі виховання міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку, зміст його діяльності в контексті окресленої проблеми, а також виокремлено шляхи підвищення фахового рівня педагогів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 98

Біографія автора

К. О. Романюк, Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника

аспірант

Посилання

1. Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» / наук. ред. та упоряд. О. Л. Кононко; [2-е вид., випр.]. – К. : Світич, 2008. – 403 с.
2. Бех І. Д. Виховання особистості: Особистісно-орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади: [монографія] / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2003. – Кн. 1. – 280 с.
3. Бойко А. М. Оновлена парадигма виховання: шляхи реалізації (підготовка вчителя до формування виховуючих відносин з учнями) : [навч.-метод. посіб.] / А. М. Бойко. – К. : ІЗМН, 1996. – 232 с.
4. Глузман О. В. Базові компетентності: їхня сутність та значення у життєвому успіху особистості / О. В. Глузман // Гуманітарні науки : [науково-практичний журнал]. – 2009. – No1. – С. 6–15.
5. Дубасенюк О. А. Підготовка майбутніх учителів до толерантної взаємодії в умовах полікультурного середовища / О. А. Дубасенюк // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Житомир, 2007. – Випуск 35. – С. 62–65.
6. Кононко О. Л. Проблема толерантності у контексті особистісно-орієнтованої моделі спілкування / О. Л. Кононко // Педагогіка толерантності. – 1998. – No 1. – С. 5–10.
7. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Міжкультурний діалог у сучасній освіті», 11 листопада 2008 р. – К. : Видавець СПД Цудзинович. – Т.І., 2009. – 96 с.
8. Поштарева Т. В. Формирование этнокультурной компетентности / Т. В. Поштарева // Педагогика. – 2005. – No 3. – С. 35–42.
9. Тодорцева Ю. В. Педагогіка толерантності: [методичні рекомендації] / Ю. В. Тодорцева. – Одеса : СВД Черкасов М. П., 2004. – 90 с.
10. Якса Н. В. Толерантність в системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект / Н. В. Якса // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Житомир, 2007. – Випуск 34. – С. 102–105.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Романюк, К. О. (2012). Формування готовності педагогів ДНЗ до виховання міжетнічної толерантності дітей (за результатами експериментального дослідження). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 359–367. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3442

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх