Теоретичне обґрунтування моделі формування професійної мобільності майбутнього кваліфікованого робітника
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3496Ключові слова:
модель, професійна мобільність, кваліфікований робітникАнотація
Сушенцева Л. Л. Теоретичне обґрунтування моделі формування професійної мобільності майбутнього кваліфікованого робітника.
У статті автор обґрунтовує модель професійно мобільного кваліфікованого робітника та модель процесу формування професійної мобільності майбутнього кваліфікованого робітника.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 102
/ PDF downloads: 98
Посилання
1. Батицкий В.А. Построение и исследование прогностической модели будущого рабочего / В.А. Батицкий, Н.Н. Ржанов / Под ред. С.Я. Батышева, Б.С. Гершунского, М.Н. Скаткина. – М. : АПН СССР, 1986. – 69 с.
2. Батышев С.Я. Блочно-модульное обучение / Сергей Яковлевич Батышев. –М.: Транссервис, 1997. –258 с.
3. Взаємодія ринку праці та професійно-технічної освіти. Механізми створення Державних стандартів професійно-технічної освіти з конкретних професій: зб. мат., підгот. у межах реалізації укр.-нім. Проекту «Підготовка реформи професійно-технічної освіти в Україні». – К., 2006. – 276 с.
4. Глазунов А.Т. Региональные модели профобразования / А.Т. Глазунов //Профессионал. – 2000. – No6. – С.13-16.
5. Зеер Э.Ф. Модернизация профессионального образования: компетентносный подход / Эвальд Фридрихович Зеер, Анна Михайловна Павлова, Эльвира Эвальдовна Сыманюк. – М.: Московский психолого-социальный институт, 2005. – 216 с.
6. Кларин М.В. Инновационные модели обучения в зарубежных педагогических поисках / М.В. Кларин. –М. : Арена, 1994. – 222 с.
7. Кузьмина Н.В. Методы систематического педагогического исследования [учебное пособие] / Н.В. Кузьмина. – Л. : ЛГУ, 1980. – 431 с.
8. Райцев А.В. Развитие профессиональной компетентности студентов в образовательной системе современного вуза: дис. ... доктора пед. наук: 13.00.08/ Райцев Анатолий Васильевич. – СПб., 2004. – 309 с.
9. Самойленко П.И. Формирование инженерно-технической деятельности среднего звена технического профиля / П.И. Самойленко, Т.В. Герищ // Стандарты и мониторинг в образовании. – 2005. – No5. – С.28-32.
10. Суворов В.С. Как формировать конкурентоспособного специалиста / В.С. Суворов, П.Н. Осипов. – Казань : ИСПО РАО, 2000. – 111 с.
11. Чечель И.Д. Реализация американской модели регионального колледжа в России / И.Д. Чечель // Директор школы. – 1993. – No1. – 16 с.
2. Батышев С.Я. Блочно-модульное обучение / Сергей Яковлевич Батышев. –М.: Транссервис, 1997. –258 с.
3. Взаємодія ринку праці та професійно-технічної освіти. Механізми створення Державних стандартів професійно-технічної освіти з конкретних професій: зб. мат., підгот. у межах реалізації укр.-нім. Проекту «Підготовка реформи професійно-технічної освіти в Україні». – К., 2006. – 276 с.
4. Глазунов А.Т. Региональные модели профобразования / А.Т. Глазунов //Профессионал. – 2000. – No6. – С.13-16.
5. Зеер Э.Ф. Модернизация профессионального образования: компетентносный подход / Эвальд Фридрихович Зеер, Анна Михайловна Павлова, Эльвира Эвальдовна Сыманюк. – М.: Московский психолого-социальный институт, 2005. – 216 с.
6. Кларин М.В. Инновационные модели обучения в зарубежных педагогических поисках / М.В. Кларин. –М. : Арена, 1994. – 222 с.
7. Кузьмина Н.В. Методы систематического педагогического исследования [учебное пособие] / Н.В. Кузьмина. – Л. : ЛГУ, 1980. – 431 с.
8. Райцев А.В. Развитие профессиональной компетентности студентов в образовательной системе современного вуза: дис. ... доктора пед. наук: 13.00.08/ Райцев Анатолий Васильевич. – СПб., 2004. – 309 с.
9. Самойленко П.И. Формирование инженерно-технической деятельности среднего звена технического профиля / П.И. Самойленко, Т.В. Герищ // Стандарты и мониторинг в образовании. – 2005. – No5. – С.28-32.
10. Суворов В.С. Как формировать конкурентоспособного специалиста / В.С. Суворов, П.Н. Осипов. – Казань : ИСПО РАО, 2000. – 111 с.
11. Чечель И.Д. Реализация американской модели регионального колледжа в России / И.Д. Чечель // Директор школы. – 1993. – No1. – 16 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Сушенцева, Л. Л. (2012). Теоретичне обґрунтування моделі формування професійної мобільності майбутнього кваліфікованого робітника. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 640–647. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3496
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Л. Л. Сушенцева
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.