Удосконалення проведення уроків англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3526Ключові слова:
критерії оцінювання, компетентність, цілі уроку, аналіз помилокАнотація
Соловйова Н. Д., Сорочан Л. Ф. Удосконалення проведення уроків англійської мови.
У статті на основі аналізу типових помилок учителів при проведенні уроків англійської мови даються рекомендації з підвищення ефективності проведення уроків.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 109
Посилання
1. Бухбиндер В. А. Основные типы уроков иностранного языка и их дидактико-методические модели / В. А. Бухбиндер // Общая методика обучения иностранным языкам : [хрестоматия] / сост. Леонтьев А. А. – М. : Русский язык, 1991. С. 137–139.
2. Гаврилова Т. А. Психологический анализ урока : [метод. пособие] [Электронный ресурс] / Т. А. Гаврилова. – Уссурийск, 2000. – Режим доступа: http://pdb.uspi.ru/book_1544/
3. Игна О. Н. Анализ урока в оценке учителя иностранного языка [Электронный ресурс] / О. Н. Игна. – Режим доступа:http://pedsovet.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,5940/Itemid,118/
4. Кузовлев В. П. Четыре аспекта образовательного потенциала урока [Электронный ресурс] / В. П. Кузовлев. – Режим доступа: http://iyazyki.ru/2011/12/potentsial-uroka/
5. Пантилеева М. С. О некоторых способах развития эмоционального интеллекта младших школьников на уроках английского языка [Электронный ресурс] / М. С. Пантилеева. – Режим доступа: http://eng.1september.ru/article.php?ID=200701804
6. Шипилова С. Р. Современный личностно-ориентированный урок [Электронный ресурс] / С. Р. Шипилова. – Режим доступа: http://nsportal.ru/nachalnaya-shkola/blog/sovremennyi-lichnostno-rientirovannyi-urok.
2. Гаврилова Т. А. Психологический анализ урока : [метод. пособие] [Электронный ресурс] / Т. А. Гаврилова. – Уссурийск, 2000. – Режим доступа: http://pdb.uspi.ru/book_1544/
3. Игна О. Н. Анализ урока в оценке учителя иностранного языка [Электронный ресурс] / О. Н. Игна. – Режим доступа:http://pedsovet.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,5940/Itemid,118/
4. Кузовлев В. П. Четыре аспекта образовательного потенциала урока [Электронный ресурс] / В. П. Кузовлев. – Режим доступа: http://iyazyki.ru/2011/12/potentsial-uroka/
5. Пантилеева М. С. О некоторых способах развития эмоционального интеллекта младших школьников на уроках английского языка [Электронный ресурс] / М. С. Пантилеева. – Режим доступа: http://eng.1september.ru/article.php?ID=200701804
6. Шипилова С. Р. Современный личностно-ориентированный урок [Электронный ресурс] / С. Р. Шипилова. – Режим доступа: http://nsportal.ru/nachalnaya-shkola/blog/sovremennyi-lichnostno-rientirovannyi-urok.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Соловйова, Н. Д., & Сорочан, Л. Ф. (2012). Удосконалення проведення уроків англійської мови. Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 137–148. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3526
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. Д. Соловйова, Л. Ф. Сорочан
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.