Роль поєднання інтелектуальної та емоційної культури вчителя в процесі навчання з використанням дистанційних технологій
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4478Ключові слова:
взаємодія, зворотній зв'язок, контроль знань, технології навчання, дистанційні технологіїАнотація
У статті висвітлено важливу роль гармонійного поєднання елементів інтелектуальної та емоційної культури вчителя для ефективного навчання з використанням дистанційних технологій.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 90
/ PDF downloads: 94
Посилання
1. Біляковська О. О. Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання. автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 / Біляковська Ольга Орестівна. — К., 2008. — 21 с.
2. Емоційно-інтелектуальний аспект у педагогічному дискурсі [електронний ресурс] / А. В. Омеляненко // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). — 2009. — № 4. — Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpbdpu/texts.html
3. Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики: навчальний посібник / В. В. Корольський, Т. Г. Крамаренко, О. С. Семеріков, С. В. Шокалюк: науковий редактор академік АПН України. д. пед. н., проф. М. І. Жалдак. — Кривий Ріг: Книжкове видавництво Кирєєвського, 2009. — 324 с.
4. Кондрашова Л. В. Емоційний фактор як засіб забезпечення якості освітнього процесу в загальноосвітній та вищій школі / Л. В. Кондрашова // Педагогіка ви-щої та середньої школи. Зб. наук. праць. — Кривий Ріг, 2009. — Вип. 2. — Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_Gum/NZTNPU/ped/2009_2/2-003.pdf
2. Емоційно-інтелектуальний аспект у педагогічному дискурсі [електронний ресурс] / А. В. Омеляненко // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). — 2009. — № 4. — Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpbdpu/texts.html
3. Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики: навчальний посібник / В. В. Корольський, Т. Г. Крамаренко, О. С. Семеріков, С. В. Шокалюк: науковий редактор академік АПН України. д. пед. н., проф. М. І. Жалдак. — Кривий Ріг: Книжкове видавництво Кирєєвського, 2009. — 324 с.
4. Кондрашова Л. В. Емоційний фактор як засіб забезпечення якості освітнього процесу в загальноосвітній та вищій школі / Л. В. Кондрашова // Педагогіка ви-щої та середньої школи. Зб. наук. праць. — Кривий Ріг, 2009. — Вип. 2. — Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_Gum/NZTNPU/ped/2009_2/2-003.pdf
Downloads
Опубліковано
20-10-2021
Як цитувати
Міщенко, К. В. (2021). Роль поєднання інтелектуальної та емоційної культури вчителя в процесі навчання з використанням дистанційних технологій. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 71–75. https://doi.org/10.31812/educdim.4478
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 К. В. Міщенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.