Роль поєднання інтелектуальної та емоційної культури вчителя в процесі навчання з використанням дистанційних технологій

Автор(и)

  • К. В. Міщенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4478

Ключові слова:

взаємодія, зворотній зв'язок, контроль знань, технології навчання, дистанційні технології

Анотація

У статті висвітлено важливу роль гармонійного поєднання елементів інтелектуальної та емоційної культури вчителя для ефективного навчання з використанням дистанційних технологій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 94

Біографія автора

К. В. Міщенко, Криворізький державний педагогічний університет

магістр

Посилання

1. Біляковська О. О. Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання. автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 / Біляковська Ольга Орестівна. — К., 2008. — 21 с.
2. Емоційно-інтелектуальний аспект у педагогічному дискурсі [електронний ресурс] / А. В. Омеляненко // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). — 2009. — № 4. — Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpbdpu/texts.html
3. Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики: навчальний посібник / В. В. Корольський, Т. Г. Крамаренко, О. С. Семеріков, С. В. Шокалюк: науковий редактор академік АПН України. д. пед. н., проф. М. І. Жалдак. — Кривий Ріг: Книжкове видавництво Кирєєвського, 2009. — 324 с.
4. Кондрашова Л. В. Емоційний фактор як засіб забезпечення якості освітнього процесу в загальноосвітній та вищій школі / Л. В. Кондрашова // Педагогіка ви-щої та середньої школи. Зб. наук. праць. — Кривий Ріг, 2009. — Вип. 2. — Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_Gum/NZTNPU/ped/2009_2/2-003.pdf

Downloads

Опубліковано

20-10-2021

Як цитувати

Міщенко, К. В. (2021). Роль поєднання інтелектуальної та емоційної культури вчителя в процесі навчання з використанням дистанційних технологій. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 71–75. https://doi.org/10.31812/educdim.4478

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи