Теоретико-методичні засади навчання географії в профільній школі

Автор(и)

  • О. М. Топузов Інститут педагогіки НАПН України
  • Т. Г. Назаренко Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4492

Ключові слова:

структура змісту освіти, профільне навчання географії, курси за вибором, теоретико-методичні засади, педагогічний експеримент

Анотація

У статті досліджується проблема теоретико-методичних засад навчання географії в профільній школі. Аналізується структура змісту освіти. Розкривається аналіз та висновки моніторингу з педагогічного експерименту з виявленням рівнів навченості географії у школярів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 93

Біографії авторів

О. М. Топузов, Інститут педагогіки НАПН України

доктор педагогічних наук, професор

Т. Г. Назаренко, Інститут педагогіки НАПН України

кандидат педагогічних наук

Посилання

1. Галузева програма впровадження профільногонавчання // Інформаційний збірник МОН України. — 2008. — № 16-17. — 16 с.
2. Гончаренко С. У. Методологические и теоретические основы формирования у учащихся средней школы естественнонаучной картины мира: дис. … док-ра пед. Наук в форме науч. Докл. / Семен Устинович Гончаренко. — К., 1989. — 56 с.
3. Концепція географічної освіти в профільній школі / Концепцію уклали О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко, О. П. Кравчук та ін. // Географія та основи економіки в шк. — 2009. — № 7-8. — С. 15-17.
4. Навчальна програма для 10-11 класів в загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень // Географія та основи економіки в школі. — 2010. — № 9. — С. 6-18.
5. Назаренко Т. Г. Зміст і структура методики навчання географії в профільній школі. // Географія та основи економіки в школі. — 2008. — № 7-8. — С. 18.
6. Пидкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: теоретико-экспериментальное исследование / П. И. Пидкасистый — М. : Педагогика, 1980. — 240 с.
7. Профільне навчання: теорія і практика / За ред. канд. пед. Наук Липової Л. А. — К. : ВВП «Компас», 2007. — 192 с.
8. Топузов О. М. Профільне навчання: проблеми фомування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах // О. М. Топузов // Проблеми сучасного підручника : Зб. наук. праць / Редкол. — К. : Педагогічна думка, 2008. — Вип. 8. — 544 с.

Downloads

Опубліковано

22-10-2021

Як цитувати

Топузов, О. М., & Назаренко, Т. Г. (2021). Теоретико-методичні засади навчання географії в профільній школі. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 125–132. https://doi.org/10.31812/educdim.4492

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної