Формування вокальної компетентності майбутніх учителів-музикантів засобами гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4501Ключові слова:
формування, гармонізація, вокальна компетенція, інтелектуальний і емоційний модусиАнотація
У статті розкрито шляхи фломування вокальної компетентності майбутніх педагогів-музикантів засобами гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів в практиці визої школи.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 86
/ PDF downloads: 83
Посилання
1. Кондрашова Л. В. Теоретические основы современной педагогики и образования / Л. В. Кондрашова // Вісник СевНТУ. Педагогіка : зб. наук. пр. — Севастополь : вид-во СевНТУ, 2008. — Вип. 9. — С. 40-42.
2. Маклаков А. Общая психология : ученик для вузов / Андрей Маклаков. — СПб. : Питер, 2003. — 592 с. : ил.
3. Селантьева И. И. Путь к интонации : Психология вокально-сценического перевоплощения / Ирина Игоревна Селантьева. — М. : КМК, 2009. — 644 с. : ил.
4. Ушинский К. Д. Собрание сочинений : в 11 т. / К. Д. Ушинский. — М. : Просвещение, 1990. — Т. 3. — 248 с.
2. Маклаков А. Общая психология : ученик для вузов / Андрей Маклаков. — СПб. : Питер, 2003. — 592 с. : ил.
3. Селантьева И. И. Путь к интонации : Психология вокально-сценического перевоплощения / Ирина Игоревна Селантьева. — М. : КМК, 2009. — 644 с. : ил.
4. Ушинский К. Д. Собрание сочинений : в 11 т. / К. Д. Ушинский. — М. : Просвещение, 1990. — Т. 3. — 248 с.
Downloads
Опубліковано
23-10-2021
Як цитувати
Овчаренко, Н. А. (2021). Формування вокальної компетентності майбутніх учителів-музикантів засобами гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 172–176. https://doi.org/10.31812/educdim.4501
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Н. А. Овчаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.