Формування вокальної компетентності майбутніх учителів-музикантів засобами гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання

Автор(и)

  • Н. А. Овчаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4501

Ключові слова:

формування, гармонізація, вокальна компетенція, інтелектуальний і емоційний модуси

Анотація

У статті розкрито шляхи фломування вокальної компетентності майбутніх педагогів-музикантів засобами гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів в практиці визої школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 44

Біографія автора

Н. А. Овчаренко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Кондрашова Л. В. Теоретические основы современной педагогики и образования / Л. В. Кондрашова // Вісник СевНТУ. Педагогіка : зб. наук. пр. — Севастополь : вид-во СевНТУ, 2008. — Вип. 9. — С. 40-42.
2. Маклаков А. Общая психология : ученик для вузов / Андрей Маклаков. — СПб. : Питер, 2003. — 592 с. : ил.
3. Селантьева И. И. Путь к интонации : Психология вокально-сценического перевоплощения / Ирина Игоревна Селантьева. — М. : КМК, 2009. — 644 с. : ил.
4. Ушинский К. Д. Собрание сочинений : в 11 т. / К. Д. Ушинский. — М. : Просвещение, 1990. — Т. 3. — 248 с.

Downloads

Опубліковано

23-10-2021

Як цитувати

Овчаренко, Н. А. (2021). Формування вокальної компетентності майбутніх учителів-музикантів засобами гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання. Educational Dimension, 32, 172–176. https://doi.org/10.31812/educdim.4501

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають