Використання міжпредметних зв'язків при вивченні MathCAD у професійній підготовці інженерів

Автор(и)

  • Д. А. Покрищень Чернігівський державний технологічний університет
  • С. І. Прищеп Чернігівський державний технологічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4507

Ключові слова:

MathCAD, розрахунково-графічна робота, міжпредметні зв'язки, символьне перетворення, математика, опір матеріалів

Анотація

Обгрунтується необхідність вивчення MathCAD та виконання розрахунково-графічної роботи з теми «Метематичний пакет MathCAD». Подається приклад завдання для розрахунково-графічної роботи з інформатики для студентів механічних спеціальностей. Дана робота дозволить реалізувати міжпредметні зв'язки дисциплін «Інформатика», «Вища математика» і «Опір матеріалів».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 84

Біографії авторів

Д. А. Покрищень, Чернігівський державний технологічний університет

асистент

С. І. Прищеп, Чернігівський державний технологічний університет

Асистент

Посилання

1. Дем'яненко В. М. Методика навчання майбутніх вчителів інформатики апаратних і системних програмних засобів: дис. … канд. пед. Наук: 13.00.02 / Дем'яненко Віктор Михайлович. — М. : Просвещение, 1984. — 144 с.
3. Триус Ю. В. Комп'ютерно-орфєнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін: монографія / Ю. В. Триус. — Черкаси : Брама-Україна, 2005. — 400 с.

Downloads

Опубліковано

27-10-2021

Як цитувати

Покрищень, Д. А., & Прищеп, С. І. (2021). Використання міжпредметних зв’язків при вивченні MathCAD у професійній підготовці інженерів. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 113–117. https://doi.org/10.31812/educdim.4507

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи