Використання міжпредметних зв'язків при вивченні MathCAD у професійній підготовці інженерів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4507Ключові слова:
MathCAD, розрахунково-графічна робота, міжпредметні зв'язки, символьне перетворення, математика, опір матеріалівАнотація
Обгрунтується необхідність вивчення MathCAD та виконання розрахунково-графічної роботи з теми «Метематичний пакет MathCAD». Подається приклад завдання для розрахунково-графічної роботи з інформатики для студентів механічних спеціальностей. Дана робота дозволить реалізувати міжпредметні зв'язки дисциплін «Інформатика», «Вища математика» і «Опір матеріалів».
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 86
/ PDF downloads: 84
Посилання
1. Дем'яненко В. М. Методика навчання майбутніх вчителів інформатики апаратних і системних програмних засобів: дис. … канд. пед. Наук: 13.00.02 / Дем'яненко Віктор Михайлович. — М. : Просвещение, 1984. — 144 с.
3. Триус Ю. В. Комп'ютерно-орфєнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін: монографія / Ю. В. Триус. — Черкаси : Брама-Україна, 2005. — 400 с.
3. Триус Ю. В. Комп'ютерно-орфєнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін: монографія / Ю. В. Триус. — Черкаси : Брама-Україна, 2005. — 400 с.
Downloads
Опубліковано
27-10-2021
Як цитувати
Покрищень, Д. А., & Прищеп, С. І. (2021). Використання міжпредметних зв’язків при вивченні MathCAD у професійній підготовці інженерів. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 113–117. https://doi.org/10.31812/educdim.4507
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Д. А. Покрищень, С. І. Прищеп
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.