Модель професійно-творчого розвитку майбутнього фахівця
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4575Ключові слова:
компетентнісний підхід, професійно-творчий розвиток фахівця, професійна діяльність, ключові, базові та фахові компетенції, моделювання процесуАнотація
У статті розглянуто ключові поняття компетентнісного підходу у професійній освіті, виокремлено компоненти професійно-творчого розвитку фахівця та запропонована модель формування його професійної компетентності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 85
/ PDF downloads: 100
Посилання
1. Лист МОН України від 131.07.08 № 1/9-484 «Методичні рекомендації щодо розроблення складових галузевих стандартів вищої освіти» // www.ligazakon.ua
Downloads
Опубліковано
20-01-2022
Як цитувати
Матяш, О. І., & Стахова, О. А. (2022). Модель професійно-творчого розвитку майбутнього фахівця. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 249–254. https://doi.org/10.31812/educdim.4575
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. І. Матяш, О. А. Стахова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.