Модель професійно-творчого розвитку майбутнього фахівця

Автор(и)

  • О. І. Матяш Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
  • О. А. Стахова Вінницький технічний коледж

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4575

Ключові слова:

компетентнісний підхід, професійно-творчий розвиток фахівця, професійна діяльність, ключові, базові та фахові компетенції, моделювання процесу

Анотація

У статті розглянуто ключові поняття компетентнісного підходу у професійній освіті, виокремлено компоненти професійно-творчого розвитку фахівця та запропонована модель формування його професійної компетентності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 100

Біографії авторів

О. І. Матяш, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

завідувач кафедри алгебри і методики викладання математики

О. А. Стахова, Вінницький технічний коледж

викладач

Посилання

1. Лист МОН України від 131.07.08 № 1/9-484 «Методичні рекомендації щодо розроблення складових галузевих стандартів вищої освіти» // www.ligazakon.ua

Downloads

Опубліковано

20-01-2022

Як цитувати

Матяш, О. І., & Стахова, О. А. (2022). Модель професійно-творчого розвитку майбутнього фахівця. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 249–254. https://doi.org/10.31812/educdim.4575

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної