Єдність раціональних та емоційних аспектів навчальної діяльності майбутніх фахівців з музичного мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4587Ключові слова:
фахівці з музичного мистецтва, пізнавально-пошукова, оцінювально-інтерпретаційно, творчо-продуктивна діяльністьАнотація
Актуалізовано проблему єдності раціональних і емоційних способів освоєння мистецтва, висвітлено сутність консолідаційної єдності пізнавально-пошукового, оцінювально-інтерпретаційного і творчо-продуктивного видів навчальної діяльності фахівців музично-педагогічного профілю.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 72
/ PDF downloads: 110
Посилання
1. Абульханова-Славская К. А. Деятельность и психология личности / К. А. Абульханова-Славская. – М. : Наука, 1980. – 334 с.
2. Леонтьев А. Н. Проблемы развития психики / А. Н. Леонтьев. – М. : АПН РСФСР, 1959. – 495 с.
3. Леонтьев А. Н. Психология образа / А. Н. Леонтьев // Вестник Моск. ун-та, серия 14 «Психология», 1979. – № 2. – С. 146-149.
4. Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы / А. Маслоу : пер. с англ. Г. А. Балл. – М. : Смысл, 1989. – 42 с.
5. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка. – К.: Освіта України, 2008. – 274 c.
6. Падалка Г. М. Формування духовності особистості в процесі мистецької діяльності: інноваційні підходи / Г. М. Падалка // Проблеми удосконалення професійної підготовки фахівців мистецьких дисциплін : Збірник матеріалів Всеукраїнської відкритої науково-практичної конференції. – Суми : Вінніченко М. Д., 2011. – С. 145-146.
7. Сидоренко В. К. Основи наукових досліджень : навч. посібник для вищих педагогічних закладів освіти / В. К. Сидоренко, П. В. Дмитренко. – К. : РННЦ «ДІНІТ», 2000. – 259 с.
8. Філософія : підручник для вищої школи / За ред.. В. Г. Кременя, М. І. Горлача. – 3-е вид, перероб. та доп. – Х. : Прапор, 2004. – 736 с.
2. Леонтьев А. Н. Проблемы развития психики / А. Н. Леонтьев. – М. : АПН РСФСР, 1959. – 495 с.
3. Леонтьев А. Н. Психология образа / А. Н. Леонтьев // Вестник Моск. ун-та, серия 14 «Психология», 1979. – № 2. – С. 146-149.
4. Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы / А. Маслоу : пер. с англ. Г. А. Балл. – М. : Смысл, 1989. – 42 с.
5. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка. – К.: Освіта України, 2008. – 274 c.
6. Падалка Г. М. Формування духовності особистості в процесі мистецької діяльності: інноваційні підходи / Г. М. Падалка // Проблеми удосконалення професійної підготовки фахівців мистецьких дисциплін : Збірник матеріалів Всеукраїнської відкритої науково-практичної конференції. – Суми : Вінніченко М. Д., 2011. – С. 145-146.
7. Сидоренко В. К. Основи наукових досліджень : навч. посібник для вищих педагогічних закладів освіти / В. К. Сидоренко, П. В. Дмитренко. – К. : РННЦ «ДІНІТ», 2000. – 259 с.
8. Філософія : підручник для вищої школи / За ред.. В. Г. Кременя, М. І. Горлача. – 3-е вид, перероб. та доп. – Х. : Прапор, 2004. – 736 с.
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Єременко, О. В. (2011). Єдність раціональних та емоційних аспектів навчальної діяльності майбутніх фахівців з музичного мистецтва. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 306–313. https://doi.org/10.31812/educdim.4587
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. В. Єременко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.