Історико-педагогічні аспекти проблеми гармонізації інтелектуальних та емоційних складових у структурі особистості

Автор(и)

  • В. В. Садова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4588

Ключові слова:

історико-педагогічні концепції, гармонізація, інтелект, емоції, особистість дитини

Анотація

На тлі історико-педагогічного аналізу здійснюється спроба з’ясування особливостей розв’язання проблеми гармонізації інтелектуальних та емоційних складових структури особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 43

Біографія автора

В. В. Садова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Болингброк. Письма об изучении и пользе истории / Болингброк / Общ. ред. М. А. Барга. – М.: Наука, 1978. – 358 с.
2. Виппер Б. Р. Искусство Древней Греции / Б. П. Виппер. – М.: Искусство, 1972. – 268 с.
3. Гессен С. И. Основы педагогики. Введение в прикладную философию / Сергей Иосифович Гессен. – М. : Школа-Пресс, 1995. – 448 с.
4. Джуринский А. Н. История педагогики / Александр Наумович Джуринский. – М. : ВЛАДОС, 1999. – 432 с.
5. Махабхарата. Рамаяна : [пер. с санскрита] // Библиотека всемирной литературы. Серия первая. – Т. 2 / Ред. В. Санович. – М. : Художественная литература, 1974. – 605 с.
6. История педагогики и образования. От зарождения воспитания в первобытном обществе до конца ХХ в. : [учеб. пос.] / Под ред. А. И. Пискунова. – М. : ТЦ Сфера, 2001. – 512 с.
7. Квінтіліан М. Ф. Про виховання оратора / Марк Фабій Квінтіліан // Історія зарубіжної педагогіки. Хрестоматія : [навч. пос.]. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – С. 48-58.
8. Кессиди Ф. Х. Философия, диалог и диалектика в Древней Греции классического периода / Ф. Х. Кессиди // Проблемы античной культуры. – М. : Наука. – С. 18-23.
9. Конфуций / Сост. В. В. Юрчук. – Минск : Современное слово, 2002. – 384 с.
10. Ле Гофф Ж. Цивилизация средневекового Запада : [пер. с фр.] / Жюль Ле Гофф. – М. : Издательская группа Прогресс, Прогресс-Академия, 1992. – 376 с.
11. Лосев А. Ф. Словарь античной философии / Алексей Федорович Лосев. – М. : Мир идей, АО АКРОН, 1995. – 232 с.
12. Мамардашвили М. К. Лекции по античной философии / Мераб Мамардашвили. – М. : Аграф, 1997. – 331 с.
13. Песталоцци И. Г. Светская женщина и мать / Иоганн Генрих Песталоцци // Избранные педагогические произведения в трех томах / под ред. М. Ф. . – С. Шабаевой. – Т. 2. – М. : Изд-во Академии педагогических наук РСФСР, 1963. – С. 485-501.
14. Песталоцци И. Г. Фигуры к моей азбуке, или к начальным основам моего мышления (Басни) / Иоганн Генрих Песталоцци // Избранные педагогические произведения в трех томах / под ред. М. Ф. Шабаевой. – Т. 2. – М. : Изд-во Академии педагогических наук РСФСР, 1963. – С. 111-131.
15. Сенека Л. А. Нравственные письма к Луцилию / Луций Аней Сенека. – М., 1977.
16. Уваров П. Ю. История средневековых университетов во франко-бальгийской историографии начала 80-х годов ХХ в. (обзор) / П. Ю. Уваров // Средние века. – Вып. 50. – М. : Наука, 1987. – С. 321-333.
17. Франк С. Л. Свет во тьме. Опыт христианской этики и социальной философии / Сергей Львович Франк. – Париж : УМКА-PRESS, 1949. – С. 124-125.
18. Le Goff J. Les universities at les pouvoirs publiques au Moyen Age at a la Renaissance // XII Congres international des sciences historiques. Rapports. III. commissions. – Vienne, 1965. – P. 189-206.
19. Ferquson A. An Essay on the History of Civil Society. – N. Y. : Garland, 1971. – S. 340.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Садова, В. В. (2011). Історико-педагогічні аспекти проблеми гармонізації інтелектуальних та емоційних складових у структурі особистості. Educational Dimension, 32, 313–322. https://doi.org/10.31812/educdim.4588

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе