Роль емоційного фактору в розвитку творчих здібностей майбутніх педагогів в умовах вищої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4607Ключові слова:
емоційний фактор, творчі здібності, педагогічна умоваАнотація
У статті розкривається емоційний фактор як умова формування та розвитку творчих здібностей студентів вищих навчальних закладів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 85
/ PDF downloads: 104
Посилання
1. Научное исследование Л. С. Выготского и актуальные проблемы обучения и воспитания: Сборник материалов научно-практической конференции / Под ред. Я. Л. Коломинского. – Мн. : МО БССР, 1988. – 121 с.
2. Педагогіка. – М. : Юристь, 1997. – 358 с.
3. Сухомлинский В. А. Разговор с молодым директором школы / Василий Александрович Сухомлинский // Изд-е 2-е. – М. : Просвещение, 1982. – 205 с.
2. Педагогіка. – М. : Юристь, 1997. – 358 с.
3. Сухомлинский В. А. Разговор с молодым директором школы / Василий Александрович Сухомлинский // Изд-е 2-е. – М. : Просвещение, 1982. – 205 с.
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Іванова, В. В. (2011). Роль емоційного фактору в розвитку творчих здібностей майбутніх педагогів в умовах вищої школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 413–417. https://doi.org/10.31812/educdim.4607
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. В. Іванова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.