Роль емоційного фактору в розвитку творчих здібностей майбутніх педагогів в умовах вищої школи

Автор(и)

  • В. В. Іванова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4607

Ключові слова:

емоційний фактор, творчі здібності, педагогічна умова

Анотація

У статті розкривається емоційний фактор як умова формування та розвитку творчих здібностей студентів вищих навчальних закладів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 104

Біографія автора

В. В. Іванова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Научное исследование Л. С. Выготского и актуальные проблемы обучения и воспитания: Сборник материалов научно-практической конференции / Под ред. Я. Л. Коломинского. – Мн. : МО БССР, 1988. – 121 с.
2. Педагогіка. – М. : Юристь, 1997. – 358 с.
3. Сухомлинский В. А. Разговор с молодым директором школы / Василий Александрович Сухомлинский // Изд-е 2-е. – М. : Просвещение, 1982. – 205 с.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Іванова, В. В. (2011). Роль емоційного фактору в розвитку творчих здібностей майбутніх педагогів в умовах вищої школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 413–417. https://doi.org/10.31812/educdim.4607

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе