Особливості реалізації крос культурного підходу в процесі викладання іноземних мов

Автор(и)

  • О. О. Пальчикова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4611

Ключові слова:

підхід, культура, крос культура, мультикультуралізм, кроскультурний підхід

Анотація

У статті визначено сутність понять «підхід», «культура», «кроскультурний підхід», розкрито особливості крос культурного підходу та його роль у викладанні іноземних мов.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 57 / PDF downloads: 57

Біографія автора

О. О. Пальчикова, Криворізький державний педагогічний університет

викладач-стажист

Посилання

1. Дрожжина С. Мультикультуралізм: теоретичні та практичні аспекти / С. Дрожжина // Політичний менеджмент. – 2008. - № 3. – С. 96-106.
2. Мамонова В. А. Мультикультурализм: разнообразие и множество [Електронний ресурс] http://credonew.ru/content/view/606/32/.
3. Маткин В. В. Теория и практика развития интереса к профессионально-творческой деятельности у будущих учителей: ценностно-синергетический подход : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.08 / Маткин Василий Васильевич. – Екатеринбург, 2002. – 255 с.
4. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : [підручник] / кол. авторів під керівн. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2002. – 328 с.
5. International Dictionary of Education. London, 1977. – P. 273.
6. International Dictionary of Education. – Vol. 7. – Oxford, 1994. – P. 3963.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Пальчикова, О. О. (2011). Особливості реалізації крос культурного підходу в процесі викладання іноземних мов. Educational Dimension, 32, 432–436. https://doi.org/10.31812/educdim.4611

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають