Науково-педагогічні засади особистісно зорієнтованих технологій музичного навчання молодших школярів

Автор(и)

  • Л. Куненко Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, м. Київ

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4621

Ключові слова:

музичне навчання, молодші школярі, особистісно зорієнтовані технології

Анотація

У статті розкриті науково-педагогічні засади особистісно зорієнтованих технологій музичного навчання молодших школярів. Розглядаються специфічні принципи цього виду навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 207

Біографія автора

Л. Куненко, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, м. Київ

викладач

Посилання

1. Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання : наук.-метод. посібник / Бех Іван Дмитрович. – К. : ІЗМН, 1998. – С. 4-5.
2. Борев Ю. Б. Эстетика / Ю. Б. Борев. – М. : Политическая литература, 1981. – С. 42, 334
3. Выготский Л. С. Психология искусства / Л. С. Выготский. – М. : Искусство, 1968. – С. 12-24.
4. Мистецтво життєтворчої особистості : наук.-метод. посібник / Ред. Рада : В. М. Доній, Г. – К. : ІЗМН, 1997. – 392 с.
5. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті // Газета «Освіта». – 2001. - № 38-39. – С. 3-4.
6. Шевнюк О. Л. Культурологія : [навчальний посібник] / Шевнюк Олена Леонідівна. – К. : Знання-Прес, 2004. – 353 с.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Куненко, Л. (2011). Науково-педагогічні засади особистісно зорієнтованих технологій музичного навчання молодших школярів. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 486–491. https://doi.org/10.31812/educdim.4621

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи