Психолого-педагогічні умови формування теоретичного мислення у молодших школярів за системою навчання Д. Б. Ельконіна-В. В. Давидова

Автор(и)

  • В. С. Рыбалко РВУЗ "Крымский инженерно-педагогический университет"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4622

Ключові слова:

теоретичне мислення, змістовна абстрагування, змістовна узагальнення, змістовний аналіз, сходження від абстрактного до конкретного, змістовна рефлексія, розсудливо-емпіричне мислення, розумово-теоретичне мислення

Анотація

 У статті досліджуються структура та процес формування теоретичного мислення у молодших школярів за системою розвивального навчання Д. Б. Ельконіна-В. В, Давидова.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 70 / PDF downloads: 0 / PDF downloads: 105

Біографія автора

В. С. Рыбалко, РВУЗ "Крымский инженерно-педагогический университет"

магистрант

Посилання

1. Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения: Опыт теоретического и экспериментального психологического исследования / В. В. Давыдов. – М. : Педагогика, 1986. – 240 с.
2. Давыдов В. В. Теоретические основы развивающего обучения / В. В. Давыдов. – М. : АСТ, 1996. – 425 с.
3. Дусавицкий А. Дважды два равно икс? / А. Дусавицкий. – М. : Знание, 1985. – 208 с.
4. Личность, потенциал работника: Проблемы формирования и развития / [под ред. В. Г. Нестеров]. – М. : Наука, 1987. – 225 с.
5. Эльконин Д. Б. Детская психология / Д. Б. Эльконин. – М : Наука, 1960. – 484 с.

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Рыбалко, В. С. (2011). Психолого-педагогічні умови формування теоретичного мислення у молодших школярів за системою навчання Д. Б. Ельконіна-В. В. Давидова. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 492–496. https://doi.org/10.31812/educdim.4622

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи