Виховання інтелектуальної культури обдарованих дітей: теоретичний аспект

Автор(и)

  • Т. О. Спірткова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4624

Ключові слова:

інтелектуальна культура, навчальна діяльність, обдаровані діти, педагогічні особливості

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування інтелектуальної культури обдарованих дітей. У статті чітко окреслено шляхи професійної діяльності вчителя у виховання інтелектуальної культури дітей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 0

Посилання

1. Бабанський К. Ю. Педагогика. Учеб. пособие для студентов пед. институтов. Под. ред. Ю. К. Бабанского. – М.: «Просвещение», 1983. – 608 с.
2. Гончаренко С. Інтелект. Український педагогічний словник. – К., 1997-182 с.
3. Петровский А. В. Общая психология. 2-ге изд., перераб. и доп. – М.: Просвещение, 1976 – 479 с.
4. Щербатых Ю. В. «Общая психология». – СПб: Питер, 2008-272 с.
5. Кащенко І. П. «Використання завдань для формування інтелектуальної культури» http://buklib.net
6. Тігенко Тґ И. «Про духовно-інтелектуальне становище учнів» http://buklib.net
7. Про Державну національну програму «Освіта» («Україна ХХІ століття»). – http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=1&nreg=896-93-%EF

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Спірткова, Т. О. (2011). Виховання інтелектуальної культури обдарованих дітей: теоретичний аспект. Educational Dimension, 32, 505–509. https://doi.org/10.31812/educdim.4624

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи