ГАРМОНІЯ ІНТЕЛЕКТУ ТА ЕМОЦІЙ ЯК ФАКТОР ПРОФЕСІЙНОГО УСПІХУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • О.В. Віхрова Криворізький державний педагогічний університет
  • Т.А. Корченко Політехнічний коледж Криворізького технічного університету

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4784

Ключові слова:

інтелект, емоції, «емоційна вага», педагогічні здібності

Анотація

У статті розглядається питання гармонії інтелекту та емоцій як фактору професійного успіху майбутнього педагога. Наведені аргументи існування тісного взаємозв'язку між інтелектом та емоціями з психологічної та педагогічної точки зору.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 76 / PDF downloads: 95

Біографії авторів

О.В. Віхрова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Т.А. Корченко, Політехнічний коледж Криворізького технічного університету

викладач

Посилання

Гамезо М. В. Возрастная и педагогическая психология: Учебное пособие для тов всех специальностей педагогических вузов / Гамезо М. В., Петрова Е. А., Ордо. ва Л. М. - М.: Педагогическое общество России, 2003. - 512 с.

Манойлова М. А. Развитие змоционального интеллекта будущих педагогов / Манойлова Марина Алексеевна. - Псков: ПГПИ, 2004. — 60 с.

Крутещшй В. А. Психология: Учебник для учащихся пед. училищ / Крутецкий Вадим Андреевич. -М.: Просвещение, 1980. - 352 с.

Ильин Е. П. Эмоции и чувства / Ильин Евгений Павлович. - СПб: Питер, 2001. - 752 с.

Downloads

Опубліковано

14-01-2011

Як цитувати

Віхрова, О., & Корченко, Т. (2011). ГАРМОНІЯ ІНТЕЛЕКТУ ТА ЕМОЦІЙ ЯК ФАКТОР ПРОФЕСІЙНОГО УСПІХУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 474–476. https://doi.org/10.31812/educdim.4784

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи