ГАРМОНІЯ ІНТЕЛЕКТУ ТА ЕМОЦІЙ ЯК ФАКТОР ПРОФЕСІЙНОГО УСПІХУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4784Ключові слова:
інтелект, емоції, «емоційна вага», педагогічні здібностіАнотація
У статті розглядається питання гармонії інтелекту та емоцій як фактору професійного успіху майбутнього педагога. Наведені аргументи існування тісного взаємозв'язку між інтелектом та емоціями з психологічної та педагогічної точки зору.
Завантаження
Metrics
Посилання
Гамезо М. В. Возрастная и педагогическая психология: Учебное пособие для тов всех специальностей педагогических вузов / Гамезо М. В., Петрова Е. А., Ордо. ва Л. М. - М.: Педагогическое общество России, 2003. - 512 с.
Манойлова М. А. Развитие змоционального интеллекта будущих педагогов / Манойлова Марина Алексеевна. - Псков: ПГПИ, 2004. — 60 с.
Крутещшй В. А. Психология: Учебник для учащихся пед. училищ / Крутецкий Вадим Андреевич. -М.: Просвещение, 1980. - 352 с.
Ильин Е. П. Эмоции и чувства / Ильин Евгений Павлович. - СПб: Питер, 2001. - 752 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 O.V. Vikhrova, T.A. Korchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.