ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ ОЦІНЮВАННЯ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4797Ключові слова:
професійно-педагогічна культура, культура, педагогічна культураАнотація
У статті визначено критерій оцінювання рівнів сформованості професійно-педагогічної культури вчителя початкової школи. Проведено аналіз псшолого-педагоічної літератури з проблеми професійної культури та педагоічної культури, визначено критерії професійно-педагогічної культури студентів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бех І.Д. Інтеграція як освітня перспектива / І.Д. Бех // Початкова школа. - 2002. - №5. -С. 5-6.
Гриньова В.М. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя (те¬оретичний та методичний аспекти) : автореф. дис. на здобуття наук, ступеня д-ра пед. Наук : 13.00.04 / В.М. Гриньова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. – 2001. – 45 с.
Формирование профессиональной культуры учителя / под ред. В.А.Сластенина. - М.: Прометей, 1993. - 173 с.
Чернова Ю.К. Профессиональная культура й формирование ее составляющих в процессе обучения / Ю.К. Чернова. - М.: ТолПи, 2000. - 163 с.
Щуркова Н.Е. Воспитание: новый взгляд с позиции культури / Н.Е. Щуркова. - М. : Школа-Пресс, 1997. - 96 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 І.О. Palshkova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.