ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ ОЦІНЮВАННЯ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • І.О. Пальшкова Південноукраїнський НПУ імені К.Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4797

Ключові слова:

професійно-педагогічна культура, культура, педагогічна культура

Анотація

У статті визначено критерій оцінювання рівнів сформованості професійно-педагогічної культури вчителя початкової школи. Проведено аналіз псшолого-педагоічної літератури з проблеми професійної культури та педагоічної культури, визначено критерії професійно-педагогічної культури студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 51

Біографія автора

І.О. Пальшкова, Південноукраїнський НПУ імені К.Д. Ушинського

доктор пед. наук, доцент

Посилання

Бех І.Д. Інтеграція як освітня перспектива / І.Д. Бех // Початкова школа. - 2002. - №5. -С. 5-6.

Гриньова В.М. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя (те¬оретичний та методичний аспекти) : автореф. дис. на здобуття наук, ступеня д-ра пед. Наук : 13.00.04 / В.М. Гриньова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. – 2001. – 45 с.

Формирование профессиональной культуры учителя / под ред. В.А.Сластенина. - М.: Прометей, 1993. - 173 с.

Чернова Ю.К. Профессиональная культура й формирование ее составляющих в процессе обучения / Ю.К. Чернова. - М.: ТолПи, 2000. - 163 с.

Щуркова Н.Е. Воспитание: новый взгляд с позиции культури / Н.Е. Щуркова. - М. : Школа-Пресс, 1997. - 96 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Пальшкова, І. . (2022). ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ ОЦІНЮВАННЯ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Educational Dimension, 30, 11–18. https://doi.org/10.31812/educdim.4797

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.