ПРОБЛЕМНИЙ ДІАЛОГ ЯК СПОСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАЛЬНИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ

Автор(и)

  • Л.Л. Нiколау

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5364

Анотація

No abstract.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 76

Посилання

Анохина Г.М. Личностно адаптированная система обучения. - Воронеж, 2002

Шамова Т.Н., Давыденко Т.М. Управление образовательным процессом в адаптивной школе. - М .2001

Химия в школе. - 2001. - № 6

Химия в школе. - 2000. - № 8

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Нiколау L. (2022). ПРОБЛЕМНИЙ ДІАЛОГ ЯК СПОСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАЛЬНИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ. Educational Dimension, 9, 271–277. https://doi.org/10.31812/educdim.5364

Номер

Розділ

Статті