ПРОБЛЕМНИЙ ДІАЛОГ ЯК СПОСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАЛЬНИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5364Анотація
No abstract.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 85
/ PDF downloads: 91
Посилання
Анохина Г.М. Личностно адаптированная система обучения. - Воронеж, 2002
Шамова Т.Н., Давыденко Т.М. Управление образовательным процессом в адаптивной школе. - М .2001
Химия в школе. - 2001. - № 6
Химия в школе. - 2000. - № 8
Downloads
Опубліковано
24-05-2022
Як цитувати
Нiколау L. (2022). ПРОБЛЕМНИЙ ДІАЛОГ ЯК СПОСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАЛЬНИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ. Педагогіка вищої та середньої школи, 9, 271–277. https://doi.org/10.31812/educdim.5364
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 L.L. Nikolaou
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.