ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ КРЕАТИВНОЇ РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • О.Ю. Водоп’янова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5406

Анотація

Стаття розкриває психологічні особливості сприйняття творчої реклами та зрозуміння головних чинники креативноїреклами як творчого процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 82

Посилання

Амосов И. М. и др. Моделирование творческой личности. - М., 1979.

Библер В. С. Мышление как творчество. - С.-П., 1999.

Демидов В. Е. Сущность рекламы и психология ес восприятия. М., 1984.

Картер Г. Эффективная реклама. - М., 1991.

Лебедев А. Н. Особенности психологического воздействия в российской рекламе.

М., 1995.

Мокшанцев Р. И. Психология рекламы. - Новосибирск, 2000.

Понамарев Я. А. Психология творчества и педагогика. 1976.

Романець В. А. Психологія творчості. Київ, 200І.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Водоп’янова O. (2022). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ КРЕАТИВНОЇ РЕКЛАМИ. Educational Dimension, 10, 76–82. https://doi.org/10.31812/educdim.5406