ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ КРЕАТИВНОЇ РЕКЛАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5406Анотація
Стаття розкриває психологічні особливості сприйняття творчої реклами та зрозуміння головних чинники креативноїреклами як творчого процесу.
Завантаження
Metrics
Посилання
Амосов И. М. и др. Моделирование творческой личности. - М., 1979.
Библер В. С. Мышление как творчество. - С.-П., 1999.
Демидов В. Е. Сущность рекламы и психология ес восприятия. М., 1984.
Картер Г. Эффективная реклама. - М., 1991.
Лебедев А. Н. Особенности психологического воздействия в российской рекламе.
М., 1995.
Мокшанцев Р. И. Психология рекламы. - Новосибирск, 2000.
Понамарев Я. А. Психология творчества и педагогика. 1976.
Романець В. А. Психологія творчості. Київ, 200І.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 O.Yu. Vodopyanova
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.