ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ ЯК ПОКАЗНИК ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО ТВОРЧОЇ РОБОТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5631Анотація
The article deals with the specificity o f investigating skills as an exponent o f future teachers’ readiness to the creative professional activities, their classification is given.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бабанский Ю.К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований. - М.: Педагогика, 1982
Кузьмина Н.В. Проблемы профессиональной подготовки специалистов в вузах// Проблемы отбора и профессиональной подготовки специалистов в вузах. - Л: Знание, 1970
Лернер И .Я. Поисковые задачи в обучении как средство развития творческих способностей// научное творчество. - М.: Наука, 1969
Платонов К.К. Структура и развитие личности. - М.: Наука, 1886
Семиченко В.А. Пріоритети професійної підготовки: діяльнісний чи особистісний підхід?/ За ред. А.І. Зязюна. - К.: Випол, 2000
Сластенин В.А., Мищенко А.И. Профессиональнопедагогическая подготовка современного учителя // Советская педагогика. - № 10
Сластенин В.А., Подымова Л.С. Педагогика: инновационная деятельность. - М.: Магистр, 1997
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 L.S. Korzhova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.