ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ ЯК ПОКАЗНИК ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО ТВОРЧОЇ РОБОТИ

Автор(и)

  • Л.С. Коржова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5631

Анотація

The article deals with the specificity o f investigating skills as an exponent o f future teachers’ readiness to the creative professional activities, their classification is given.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 103

Посилання

Бабанский Ю.К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований. - М.: Педагогика, 1982

Кузьмина Н.В. Проблемы профессиональной подготовки специалистов в вузах// Проблемы отбора и профессиональной подготовки специалистов в вузах. - Л: Знание, 1970

Лернер И .Я. Поисковые задачи в обучении как средство развития творческих способностей// научное творчество. - М.: Наука, 1969

Платонов К.К. Структура и развитие личности. - М.: Наука, 1886

Семиченко В.А. Пріоритети професійної підготовки: діяльнісний чи особистісний підхід?/ За ред. А.І. Зязюна. - К.: Випол, 2000

Сластенин В.А., Мищенко А.И. Профессиональнопедагогическая подготовка современного учителя // Советская педагогика. - № 10

Сластенин В.А., Подымова Л.С. Педагогика: инновационная деятельность. - М.: Магистр, 1997

Downloads

Опубліковано

01-04-2004

Як цитувати

Коржова L. (2004). ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ ЯК ПОКАЗНИК ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО ТВОРЧОЇ РОБОТИ. Educational Dimension, 7, 47–53. https://doi.org/10.31812/educdim.5631

Номер

Розділ

Статті