МОДУЛЬНЕ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ КУЛЬТУРИ МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5803Анотація
В статті розглядається актуальність формування культури мислення пчителя поліхудожнього профілю, описуються варіанти модульного навчання на основі інтеграції мистецтв. Пропонуються приклади контрольних питань оцінювання рівнів сформованості культури мислення студента,
Завантаження
Metrics
Посилання
Алексюк А. Педагогіка вищої школи. Курс лекцій: модульне навчання: Навчальний посібник. - К.: ІСДО, 1993. - 220 с.
Вітвицька С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. - К.: Центр навчальної літератури, 2003. - 316 с.
Грищенко О. Вплив інноваційних технологій на розвиток педагогічної майстерності вчителя // Педагогічна майстерність у закладах професійної освіти: Монографія. - К., 2003. - С. 178-202.
Зязюн І. Освітня парадигма тип культурно-історичного мислення і творчої дії суб'єктів освіти // Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи: 36. наук, праць /За ред. І. А. Зязюна, Н. Г. Нічкало. - К , 2003. - С . 15-29.
Стефаненко П. Дистанційне навчання у вищій школі: Монографія. - Донецьк: Дон НТУ, 2002. - 400 с.
Шульженко А., Булгаков В. Про рейтингову систему оцінки знань студентів та її ефективність у діяльності кафедр // Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції “Новітні дидактичні технології та їх використання в музично-педагогічній практиці” / За ред. А. М. Шульженка. - Кривий Ріг, 2002. - С. 43-47.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 T.Y. Reyzenkind
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.