СТРУКТУРНО-СЕМІОТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ СИСТЕМИ МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • О.Ч. Чирва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5836

Анотація

The article deals with the problem of using structure-semiotic approach to the determining of system o f art-pedagogical knowledge and perspective of its further research.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 63

Посилання

Даниэль С. Искусство видеть: О творческих способностях восприятия, о языке линий и красок и о воспитании

зрителя.- СПб.: Амфора. ТИД Амфора, 2006. - 206 с.

Зязюн І.Я. Мистецтво як засіб творення особистості. // Культурологія: українська та зарубіжна культура: Навч. пос.

- К.: Знання, 2004. -567 с.- С.63-74. DOI: https://doi.org/10.1080/00377310409517736

Превентивна педагогіка: Навчальний посібник /Кондрашова Л.В. - Кривий Ріг: КДПУ, 2004. - 304 с.

Савченко О .Я. Дидактика початкової школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів - К.: Абрис, 1997. - 416с.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Чирва O. (2022). СТРУКТУРНО-СЕМІОТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ СИСТЕМИ МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ. Educational Dimension, 15, 53–59. https://doi.org/10.31812/educdim.5836

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають