ПРЕДМЕТНО-ПРОСТОРОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ - один 13 ШЛЯХІВ ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ УМІНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • В.С. Петров Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5952

Ключові слова:

forming c f teaching, forming of professional aesthetic culture, organization of in-spatial environment

Анотація

Forming of teaching of students in higher educational establishment, use of forms and methods which assist forming of professional aesthetic culture of future designers during organization of in-spatial environment of educational establishments.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 51

Посилання

БабічевО.1., Швирка В. М. Мистецтво та становлення особистості студента (естетичний аспект): Методичний посібник. - Луганськ, 2005.

Ватданян Р. В. Мировая художественная культура. Архитектура. - М., 2003.

Заенчик В. М. Основы творческо-конструкторской деятельности: методы и организация. - М, 2004.

Махлина С. Т. Искусство интерьера. СПб., 1992.

Протопопов В. В. Дизайн интерьера. - М., 2004.

Сурина М. О. Цвет и символ в искусстве, дизайне и архитектуре. Серия «Школа дизайна». - М., 2003.

Шимко В. Т. Архитектурно-дизайнерское проектирование. Основы теории. - М., 2004.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Петров V. (2007). ПРЕДМЕТНО-ПРОСТОРОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ - один 13 ШЛЯХІВ ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ УМІНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ. Educational Dimension, 18(2), 16–24. https://doi.org/10.31812/educdim.5952